במשטרה מגיבים לנתניהו: "מתקפות חסרות שחר" - סרוגים

במשטרה מגיבים לנתניהו: "מתקפות חסרות שחר"

במשטרה בוחרים להגיב הערב לדברים הקשים שאמר נגדם רה"מ נתניהו כי "ההדלפות הלא חוקיות במשטרה הפכו לצונאמי", וטוענים, "לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה"

במשטרה מגיבים לנתניהו: "מתקפות חסרות שחר"
  במשטרה משיבים למתקפה (צילום: Roy Alima/Flash90)

במשטרת ישראל הגיבו הערב (שבת) למתקפה מראש הממשלה בנימין נתניהו נגדם, זאת בעקבות טענתו כי ההדלפות לתקשורת בעניין חקירותיו "הפכו לצונאמי".

במשטרה עונים לנתניהו ואומרים כי, "המשטרה עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות".

"לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק", הוסיפו בתגובתם.

רדיפה בזויה ומסוכנת של מוסדות המדינה

בינתיים בשמאל, יוצאים להגנת המשטרה ותוקפים את רה"מ על אמירותיו נגד הארגון שאחראי על שלטון החוק. "נתניהו, בדרכו מטה, מוכן לשרוף את המדינה", האשים ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, את רה"מ נתניהו. "מדובר ברדיפה בזויה ומסוכנת של מוסדות המדינה. כשהחוק מאיים על ביבי, ביבי מאיים על החוק", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

"מה שהחל באמנים, עיתונאים ושופטים, כעת מגיע לשוטרים. שיסוי, הסתה ופילוג למען האינטרס האישי בכל מחיר, גם במחיר אחדות העם ופגיעה בסמלי החוק והשלטון", כתב יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, וח"כ ציפי לבני טענה שמדובר בחציית קו. "שפל חדש – עכשיו גם המפכ״ל על הכוונת של נתניהו. צריך להתייצב בצד גורמי אכיפת החוק ונגד המתקפות של נתניהו. שמירה על שלטון החוק חשובה יותר ממנו".

לפי הפרסומים הערב בחדשות 2, נאמר כי אחרי הפוגה של מספר חודשים בעקבות יציאתו של רה"מ לביקור מדיני במדינות דרום אמריקה, הנאום באו"ם וחגי ישראל, צפויה המשטרה לזמן במהלך השבועיים הקרובים את ראש הממשלה לחקירה נוספת בשתי הפרשות בהן הוא חשוד בשוחד: תיק 1000 ותיק 2000. בהמשך, נתניהו יזומן למסור עדות גם בתיק 3000.

מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה

על כך אמר נתניהו בתגובה, כי "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה".

לדבריו, "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה".

נתניהו הוסיף: "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו