חצופה': השאלה שגרמה למני נפתלי לפוצץ ראיון - סרוגים

חצופה': השאלה שגרמה למני נפתלי לפוצץ ראיון

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית רה"מ ואחד ממארגני ההפגנות בפ"ת החליט לפוצץ את הראיון שנתן לצמד המגישים גלית דיסטל אטבריאן ודוד ורטהיים, זאת בעקבות האשמות שהטיחה בו השדרנית. "מישהו שלח אותך לבדוק ולשאול את מני נפתלי הבוקר מה קורה עם התיק" 

חצופה': השאלה שגרמה למני נפתלי לפוצץ ראיון
  מני נפתלי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה ואחד ממובילי ההפגנות בפתח תקווה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט התראיין הבוקר (שני) בגל"צ אצל צמד המגישים גלית דיסטל אטבריאן ודוד ורטהיים והגיב על החלטת בג"ץ, בה התירו אתמול למשתתפים בהפגנות המשאל, להמשיך להפגין מול בית היועץ המשפטי לממשלה.

בחלקו השני של הראיון התייחסו המגישים להאשמות החמורות נגדו של נפתלי בגין התלונה על הטרדה מינית אותה הגישה אחת מועבדות בית ראש הממשלה שעבדה תחתיו.

נפתלי נשאל על ידי דיסטל אטבריאן שלוש שאלות עליהן ציפתה לתשובה. למה המתלוננת בחרה להמציא את סיפור ההטרדה, מי האדם עליו הוא טוען ששלח את המתלוננת להפליל אותו, ולמה הוא לא מגיש נגד המתלוננת תביעת דיבה אם הכל הבל?

בתגובה ענה נפתלי, כי הוא עלה לדבר על ההפגנות, וכי מישהו שלח את דיסטל אטבריאן להוציא אותו לא בסדר ברדיו ולדבר על ההטרדות.

בהמשך, הגיב נפתלי בתדהמה בסדרת שאלות כנגד המשפט שאמרה המגישה על כך "שהמתלוננת עברה אונס פעמיים": "אונס? את שומעת מה אומרת? את מדברת על אונס שני? מישהו אנס אותה, סליחה? את אומרת שאני אנסתי אותה?"

"הכל לכאורה, לא אנסת אותה", השיבה. אולם גם אחרי שהתנצלה השדרנית וחידדה את החשדות נגדו על מעשים מגונים והטרדה מינית, בחר נפתלי לענות כי  "יש פה משהו מכוון מבחינת המגישה והיא עושה לו את זה כרצח אופי".

כשהשדרנית המשיכה לשאול אותו על העניין, החליט נפתלי בסופו של דבר לנתק את הטלפון ולרדת מהשידור.

 

 

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הנהלה חדשה בגל"צ
איש | 09-10-2017 19:03
זמירות חדשות מגמה חדשה גל"צ מקבל תפנית פרו ביבית ניאו ימנית טוב למרואינים כמו ביטן וחבורתו
2
האוויר שברח מהבלון.
אזרח. | 09-10-2017 20:52
מני נפתלי הבלון שנופח על מנת לקעקע את משפחת נתניהו איבד את כל האוויר לנוכח שאלותיה של גלית דיסטל אטבריאן וכ"לוחם על בשחיתות" ומרצה בנושא ברח בעליבות מהראיון כמו שהעדיף את החממה של עד מדינה.
3
שמעתי את הריאיון
יוסף | 09-10-2017 20:54
היא לא נתנה לו לענות. גם המראיין השני היה צריך לצעוק בשביל שיוכל להשחיל שאלה. איני יודע מיהי, אך עיתונאית היא לא.
4
אני במקומך לא הייתי מתחילה את הראיון בכלל
מני נפתלי שלום | 10-10-2017 17:31
כי הגלית הזאת מהפעמים ששמעתי אותה, היא כמו אראל סגל. ימניים קיצוניים סהרוריים שבגללם ישראל לא תשרוד עוד הרבה. גם ראש הממשלה כבר מזהה את הכיוון. מני שמור נפשך כי הם מסוכנים. כל הרוצחים יצאו מקרב הימין הזה