ב'רמי לוי' יפרידו בין האורזים הערבים לקופאיות היהודיות - סרוגים

ב'רמי לוי' יפרידו בין האורזים הערבים לקופאיות היהודיות

רב היישוב אלון שבות פנה לרמי לוי, בדרישה לצמצם את הקשר בין האורזים הערבים לבין הקופאיות היהודיות בסניף גוש עציון. הרקע: רומן שהתפתח בין אחד האורזים לבין קופאית יהודיה תושבת אחת ההתנחלויות, שכמעט ועברה לגור בכפר פלסטיני. הרב פרל: "כבר לפני שנה צפינו את הסכנה הזו".

author-image
ב'רמי לוי' יפרידו בין האורזים הערבים לקופאיות היהודיות
  להפריד. סניף רמי לוי גוש עציון (פלאש90)

סניף 'רמי לוי' בגוש עציון, ממשיך לעורר סערות.

הסניף שמעסיק בעיקר פועלים ערבים, מהכפרים הפלסטינים, לצד קופאיות שברובם הגדול הינן יהודיות הביא בעבר לקריאות להחרמתו מצד ארגונים ימין, מחשש לקשרים רומנטיים בין הקופאיות לבין העובדים הערבים.

החשש של ארגונים כדוגמת להב"ה, התברר כמוצדק, לאחר שנתגלה כי אחת הקופאיות, צעירה דתית בשנות העשרים המוקדמות, תושבת אחד היישובים באזור הגוש, מקיימת קשר עם אחד הפלסטינים העובד בסניף בתור אורז שקיות והיה עובד איתה באותה הקופה.

מסתבר שהקשר התפתח עד כדי כך, שהצעירה שקלה לעזוב את בית הוריה ולעבור להתגורר באחד הכפרים הפלסטינים באיזור.

בעקבות הדברים מפרסם הבוקר (ג') עיתון הארץ, כי רבו של היישוב אלון שבת, הרב גדעון פרל, נועד עם רמי לוי, מנכ"ל רשת המרכולים 'רמי לוי שיווק השקמה', וביקש ממנו להפריד בין האורזים הערבים לבין העובדות היהודיות.

בעקבות הפגישה הוחלט על פיטורי העובד אף כי ברשת מכחישים וטוענים כי הוא יצא לחופשה בירדן. בנוסף הורתה הנהלת הסניף על הרחקת האורזים הפלסטינים מהקופות, כשעובד מיוחד מהנהלת הסניף יקפיד כי הם לא יתקרבו לקופאיות. בנוסף צומצמו ימי העבודה שלהם לרביעי וחמישי בערב, הימים העמוסים בהם לא מתאפשר לנהל שיחות ידידות עם הקופאיות.

"אני נגד התבוללות"

הרב פרל אמר כי "אחד הדברים שצפינו לפני שנה כשפתחו את הסניף זו הסכנה הזו. ביקשנו שיעשו מאמצים וישימו מישהו שיפקח על סכנה זו. אני מרוצה מהצעדים שרמי לוי נקט. גם הערבים לא רואים את זה בעין יפה ונראה לי שרמי לוי מודע לבעיה. צריך שוט ללמד לקח אחרי דבר כזה".

רמי לוי הגיב כי לא היה רומן אלא רק חשש לרומן. מסר "אני באופן אישי נגד התבוללות ואני אעשה הכל כדי למנוע התבוללות". על הפרשה עצמה אמר: "כל פעם ארגונים של קיצוניים מבלבלים את המוח ומתערבים. זה סופר השלום, הפלסטינים והיהודים הקיצוניים לא רוצים אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גזענות - זה לא מפריע לרבנים כשמדובר ברוסים, רק בערבים.
| 26-07-2011 20:02
2
כך צריך - רמי לוי נוהג כמו גבר
גילה | 27-07-2011 0:13
נכון נכון נכון. יותר מדי ערבים עובדים בסופרים השונים בארץ אם כסדרנים אם כאורזים והם כל הזמן מתחילים עם הקופאיות או שהקופאיות המשועממות עוקצות אותם , בקיצור נוצרים קשרים שלא היו קורים כרגיל . ראיתי זאת ממש השבול בזסל זול ברמות בירושלים מנעל "יש" זה ממש בלט.. וכן אנחנו היהודים גזענים מרצון ואף לא ששים לקבל גויים לשורותינו להפך מרחיקים אותם "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב" אמר הנביא וזה רלוונטי עד היום אדון גרינברג שמעון המגיב.
3
לשמור על יחודיות זו לא גזענות
amir | 27-07-2011 0:46
דבר ראשון תפסיקו להפחיד עם המילה גזענות כי כן, תורת ישראל היא גזענית לפי הגדרתכם , ומי שצריך ליישר את עצמו אלו אתם התורה מצווה שלא ללמוד ממעשי הגויים לא להתחבר להם ולא הלתחתן איתם חז"ל אפילו הוסיפו עוד איסורים כמו יינם פיתם וכוד' בגלל בנותיהם . עם ישראל קיים לכל אורך ההסטוריה רק בזכות השמירה על הייחוס אברהם אבינו לא היה מוכן לקחת את בת העבד שלו כי הוא היה מעם בעל מידות רעות והעדיף לקחת בת ממשפחת (עובדי ע"ז) כי הם היו לפחות בעלי מידות טובות ורק הדעות היו מקולקלות . רק בעלי ראיה מעוותת רואים את אותה תמונה ולא מצליחים לנתח את העומק שלה בשבילכם כל הפרדה מזכירה לכם את אירופה, יחי ההבדל הקטן הם האוייבים שלנו ואנחנו נשמרים מפניהם, כבר פורסם ברבים שהם מעודדים פיתוי יהודיות בתור שיטת מלחמה בעם שיראל עכשיו תראו לי איך המציאות כאן דומה למה שהתרחש באירופה! אילו פעולות טרור ביצעו היהודים? על מי הם זרקו אבנים והתפוצצו באוטובוסים ? אילו גויות הם ניסו לגייר ? אז לסיכום, כן אנחנו גיזענים ותתחילו להתרגל לזה עד שזה יהיה אופנתי בדיוק כמו שאתם מרשים להרבה עיוותים אחרים להכנס לנורמה .
4
יחי טוהר הגזע
עמוס | 27-07-2011 9:09
נצחונה של הרוח הנאצית, דווקא כאן.
5
הפריצות חוגגת גם בקרב המאבטחים היהודים....
דן | 01-08-2011 1:55