מנהיג חיזבאללה מאיים שוב על ישראל - סרוגים

מנהיג חיזבאללה מאיים שוב על ישראל

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שוב מאיים על ישראל. הפעם, קורא נסראללה לכל היהודים שהגיעו לפלסטין הכבושה "לעזוב ולחזור לארצות שמהן הגיעו כדי שלא ישמשו דלק מלחמה שתנהל ממשלתם המטופשת"

author-image
מנהיג חיזבאללה מאיים שוב על ישראל
  (צילום: Ferran Queved/propaimages" /flash90)

מנהיג חיזבאללה חסאן נסראללה ממשיך לדבר מהבונקר. בנאום ששודר אמש (שבת) בטלוויזיה לרגל חג העשוראא אמר נסראללה כי "המצלמות ואמצעי הריגול שמפעילה ישראל בלבנון הן הפרה של החלטות האו"ם". נסראללה איים כי יפנה לגורמים אחרים כדי לטפל באמצעי הריגול.

והוסיף כי "מזימת דאעש שישראל תמכה בה מתקרבת לסיומה".

בנאום ששודר, קרא נסראללה לכל היהודים שהגיעו לפלסטין הכבושה לעזוב ולחזור לארצות שמהן הגיעו כדי שלא ישמשו דלק למדיניות ארצות הברית: "לבודד את עצמם מהציונים שמובילים עצמם להרס בלתי נמנע, אני קורא לכל אלה שבאו לפלשתינה הכבושה לעזוב ולחזור למדינות שמהם באו כדי לא לשמש דלק למלחמה שתנהל ממשלתם המטופשת". נסרראלה הוסיף כי, "התנועה הציונית מנצלת את היהדות והיהודים למען הקמת תוכנית כיבוש בפלסטין ובאזור.

"נתניהו וממשלתו לא יודעים אם הם פתחו במלחמה ואיך הם יסיימו, אין להם תמונה אמתית של המציאות, אילו הייתה להם כזו הם לא היו הולכים לאיוולת הזאת של מלחמה", טען המנהיג.

שר הבינוי והשיכון, האלוף (במיל׳) יואב גלנט הגיב לדברי ראש חיזבאלה ואמר, ״נסראללה בן מוות. נוריד את הכפפות בעימות הבא״, ״נסראללה מדבר מהבונקר ויש לו סיבות טובות, אם יעשה שגיאה ויפתח במלחמה נחזיר את לבנון לתקופת האבן״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עם ישראל חי
יהודי | 01-10-2017 15:52
במקרה של עימות אני מאוד מקווה שממשלת ישראל תגיב בצורה נחרצת ותהפוך את כל אזרחי לבנון לפליטים ולהעלים את חיזבאלה מעל פני העדמה אחרת אנחנו באמת יכולים לקפל את עממנו מפה