המשטרה משנה מדיניות מול מחאת הנכים. בעקבות "התגברות ההפרות החמורות לתנועה", הודיעה המשטרה למארגני המחאה כי תאכוף את חוקי התנועה ותמנע שיבושים "לא עוד הכלה והבלגה".
במשטרה הציעו לפעילים אפשרויות מחאה חלופיות ובדרכים אחרות
המשטרה משנה מדיניות מול מחאת הנכים. בעקבות "התגברות ההפרות החמורות לתנועה", הודיעה המשטרה למארגני המחאה כי תאכוף את חוקי התנועה ותמנע שיבושים "לא עוד הכלה והבלגה".
במשטרה הציעו לפעילים אפשרויות מחאה חלופיות ובדרכים אחרות
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
להפגין ולמחות זה דבר אחד - אבל לנסות לחסום כבישים ולכאורה להפריע לסדר היום זה דבר אחר. עם כל הכבוד וההבנה כלפי הנכים - עליהם לזכור שהאזרח הקטן ממש לא קשור למה שהם עוברים - ואת טענותיהם ותלונותיהם המוצדקות בהחלט עליהם להפנות לחברי הכנסת והשרים שלנו - היחידים שאשמים בסבלם. תכתבו לי שאני לא צודקת עכשיו.