מוזיקה

מזל טוב! שרית חדד ילדה בת ביום הולדתה

בשעה טובה, הזמרת שרית חדד ילדה בערב ראש השנה ושעות לאחר יום הולדתה ה-39 בת בכורה בבית החולים איכלוב

מזל טוב! שרית חדד ילדה בת ביום הולדתה

את השנה החדשה זכתה לפתוח הזמרת שרית חדד עם בת בכורה. שעות לאחר חגיגות יום הולדתה ה39 ובערב ראש השנה, הגיע חדד אל בית החולים ליס ליולדות באיכילוב וילדה את בתה. זאת לאחר שהזמרת החליטה לבשר על הריונה הראשון בחודש מרץ ובחרה לא לחשוף את מין התינוק.

"התברכתי בהרבה 'מתנות' טובות ומיוחדות מבורא עולם" כתבה חדד בעמוד הפייסבוק שלה "מנסה לתמצת לכם במילים את החוויות והתחושות שחוויתי בשנה האחרונה.שנה מלאה בעשייה מבורכת, מוזיקה טובה, הופעות מוצלחות ושירים שנוצרו במיוחד עבורכם. ובשנה הכל כך מרגשת הזאת נוצרו בתוכי חיים, ההמשכיות שלי..". סיכמה בהתרגשות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
ירושלמית
24.09.17

שרה מזל טוב הרבה אושר ונחת,אוהבים אותך המון!!!