חדשות

יו"ר הכנסת במסר לרה"מ נתניהו לקראת נאומו באו"ם

לקראת נאומו של רה"מ באו"ם, מפרסם יו"ר הכנסת סרטון בו הוא קורה לרה"מ להסביר את עמדתה של ישראל ביחס לאיום האיראני: "הסכם הגרעין שנחתם עם איראן הוא הסכם רע - ויש לשנותו מן היסוד"

יו"ר הכנסת במסר לרה"מ נתניהו לקראת נאומו באו"ם
צילום: (צילום: מתוך הסרטון)

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין במסר לראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת נאומו הערב (שלישי) באו"ם.

"היום בערב ינאם ראש הממשלה בעצרת האו"ם בניו-יורק, וישטח את עמדתה של מדינת ישראל. מדינות העולם חייבות להתעורר מאשליית השלום עם המשטר בטהרן, שמאיים על שלום המזרח התיכון והעולם כולו"

"הסכם הגרעין שנחתם עם איראן הוא הסכם רע – ויש לשנותו מן היסוד"!

https://www.facebook.com/YuliEdelstein/videos/10155596301987457/

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות