לילה קשה: נהג משאית דרס למוות שלושה צעירים - סרוגים

לילה קשה: נהג משאית דרס למוות שלושה צעירים

נהג משאית דרס למוות שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם שעמדו על כביש 4, צפונית למחלף יבנה. על פי החשד, הצעירים התעמתו על הכביש בעקבות ויכוח. שני צעירים נוספים פונו במצב קשה מאוד לבית החולים תל השומר ונשקפת סכנה לחייהם

לילה קשה: נהג משאית דרס למוות שלושה צעירים
  (צילום: אבי מועלם, ynet)

שני צעירים וצעירה בשנות ה-20 לחייהם נהרגו הלילה (שלישי) לאחר שמשאית פגעה בהם בין מחלף יבנה למחלף חולות בכביש 4 לכיוון צפון. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם ופינו שני צעירים נוספים במצב קשה לבית החולים תל השומר כשהם מורדמים ומונשמים. מההערכות ראשוניות של המשטרה עולה חשד כי הצעירים שעצרו בשולי הכביש המהיר התעמתו במהלך ויכוח, ואז נפגעו.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה ממרחב שפלה במשטרה עלה כי נהגי שתי המכוניות עצרו מסיבה שאינה ידועה ובין הנוסעים פרץ עימות. אחת המכוניות חנתה בשולי הדרך, והאחרת בלטה לכביש. מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר נמסר כי מצבם של שני הפצועים שהובהלו לבית החולים קשה מאוד ונשקפת סכנה מיידית וממשית לחייהם.

פרמדיק מד"א יוסף איסמעיל סיפר: "ראינו שני צעירים ששכבו על הכביש וצעירה שנלכדה מתחת למשאית ללא הכרה, ללא נשימה וללא דופק. השלושה סבלו מפגיעה רב-מערכתית קשה ולאחר בדיקה רפואית נאלצנו לקבוע את מותם. טיפלנו בשני צעירים שהיו עם פגיעה רב-מערכתית ופינינו אותם במצב קשה מאוד לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים. נהג המשאית, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח קל וטופל במקום. נוסעת נוספת שהייתה באחד הרכבים פונתה מהמקום לאחר שלקתה בהתקף חרדה".

חובש מד"א רן מנוסיס שהגיע לזירת התאונה סיפר: "כשהגעתי למקום המראה היה מזעזע. ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש ובמרחק של כ-50 מטרים עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדימה. על הכביש שכבו חמישה צעירים מחוסרי הכרה והצוותים שהגיעו לזירה התחילו לטפל בנפגעים הנוספים". ממד"א נמסר בנוסף כי המשאית, שהייתה עמוסה בציוד, פגעה בעוצמה בחמשת הצעירים והתהפכה לאחר מכן. צוותי כיבוי שהוזעקו לזירת התאונה פעלו במקום לחילוץ גופת ההרוגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו