אלי ישי מכחיש: "לא עומד מאחורי הדחת גואטה" - סרוגים

אלי ישי מכחיש: "לא עומד מאחורי הדחת גואטה"

יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי ששיב לטענות על מעורבותו בקמפיין נגד גואטה ואמר: "מעניין שכשהרבנים קוראים להחזיר את דרעי, זה באמת הרבנים, וכשהרבנים קוראים להדיח את גואטה, טוענים שזה אלי ישי"

(צילום תמונה ראשית: Yonatan Sindel/Flash90)

רמי סדן, מי שהיה אמור להתמנות ליו"ר דירקטוריון חדשות 10 ובלחץ תנועת ש"ס וח"כ יגאל גואטה בתוכם, הודח מתפקידו, התראיין הבוקר (חמישי) לרדיו 'קול ברמה' וסיפר על תחושותיו כלפי מה שנעשה לח"כ גואטה.

"לא היתה בי שמחה לאיד על התפטרותו של גואטה, היה לי צער גדול. כמו במקרה שלי, המערכת צריכה לפעול לפי שיקולים עניינים ולא לסגור חשבונות פוליטיים".

"רצו לסגור איתי חשבונות פוליטיים כדי שנציג הציונות הדתית לא יהיה בערוץ 10, אנשים מתוך הערוץ חברו לאנשי ש"ס. כך גם אצל גואטה, הציגו לרבנים מצג שווא, נעשה לו עוול כדי לחסל חשבון בתוך המפלגה". אני מייעץ לו לסגור הכל מול חכם שלום כהן בארבע עיניים.

במשדר התראיין גם יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי שהשיב לטענות על מעורבותו בקמפיין נגד גואטה ואמר: "ברור שאני לא עומד מאחרי הדחת גואטה. מעניין שכשהרבנים קוראים להחזיר את דרעי, זה באמת הרבנים, וכשהרבנים קוראים להדיח את גואטה, טוענים שזה אלי ישי.

ישי הוסיף וטען: כששמעתי את האשמות של אנשי דרעי, שאלתי את עצמי האם באמת אנשי דרעי והסובבים אותו לא יכולים להתנתק מאלי ישי, כל דבר הוא קובע את סדר היום, הוא מחליט בכל דבר ובכלל אני מדיח ח"כים וממנה ח"כים, זה קרדיט לא רע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו