"זמן מעשים": נועם מיכאל וטל שגב בדואט חדש - סרוגים

"זמן מעשים": נועם מיכאל וטל שגב בדואט חדש

היוצר והזמר נועם מיכאל משחרר דואט חדש עם טל שגב, מתוך אלבום הבכורה שלו הכולל דואטים עם מיטב היוצרים, בניהם: ישי ריבו, בניה ברבי(דה וויס) ועוד רבים וטובים • האזינו עכשיו

author-image
"זמן מעשים": נועם מיכאל וטל שגב בדואט חדש
  (צילום: יח"צ)

בעוד שחודש אלול מתקרב לסיומו והשנה החדשה בפתח, היוצר והזמר נועם מיכאל משחרר את הדואט החדש 'זמן מעשים' עם טל שגב שבין היתר גם כתב את הסינגל עבור אלבום הבכורה של מיכאל.

"כשהתחלתי לעבוד על האלבום שלי", מספר מיכאל, "נחשפתי לאומן מוכשר ויוצא דופן בשם טל שגב. הלכתי להופעות שלו והתפעלתי גם מהאישיות שלו, גם מהמקצועיות שלו, וגם מהערכה שהוא זוכה לה מגדולי האומנים בארץ. רציתי מאוד לשתף איתו פעולה, וזה אמנם לקח קצת זמן אבל החיבור הבשיל ויצא לפועל".

חוץ מהדואט עם שגב, אלבום הבכורה עליו כבר עובד שנתיים מיכאל- צמוד עם המפיק המוזיקלי טל פורר (שלמה ארצי, שלומי שבת). יכלול גם שיתופי פעולה עם מיטב היוצרים בניהם: ישי ריבו, בניה ברבי (דה-וויס) ועוד.

נועם מיכאל נולד וגדל בפתח-תקווה וכבר מגיל צעיר בלט בכישרונו המוזיקלי, שימש כסולן בהרכבי חזנות ופיוט, מאוחר יותר בלהקה צבאית. הוא יוצר שירים ועובד עם טובי המוסיקאים בישראל. בשנה האחרונה יצא לאחרונה לסיבוב הופעות ברחבי הארץ ובפסטיבלים בליווי הרכב נגנים איכותי. במהלך סיבוב ההופעות הוא מארח אומנים שלוקחים חלק באלבום הבכורה. נועם פרפקציוניסט בכל תחום בו הוא מתעסק, ולכן, כדי להביא את השירים לזיקוק מוזיקלי טהור, ליהק את האנשים המוכשרים ביותר לעבודה על אלבום ומופע משיריו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו