הכאוס נמשך: שחקן נוסף הושעה מנבחרת ישראל - סרוגים

הכאוס נמשך: שחקן נוסף הושעה מנבחרת ישראל

סערת ערן זהבי טרם הספיקה לדעוך ושחקן נוסף מנבחרת ישראל בכדורגל הושעה על ידי המאמן הלאומי אלישע לוי. הנבחרת תנסה להציל קצת מכבודה האבוד נגד נבחרת איטליה החזקה

author-image
הכאוס נמשך: שחקן נוסף הושעה מנבחרת ישראל
  (צילום מסך מתוך יוטיוב)

אחרי הסערה סביב זריקת סרט הקפטן, שהביאה להשעייתו ולאחר מכן לפרישתו של כוכב נבחרת ישראל, ערן זהבי, מהנבחרת, היום (שלישי) הודיע מאמן הנבחרת, אלישע לוי, על השעייתו של שחקן נוסף, טאלב טוואטחה, מהסגל הלאומי לאחר שהאחרון הרגיז אותו במהלך אימון הבוקר.

מגן קבוצת פרנקפורט בעט בכדור בהפגנתיות לאחר שהבין כי הוא אינו צפוי לפתוח במשחק הערב נגד נבחרת איטליה במסגרת מוקדמות הגביע העולמי, ולוי החליט בו במקום לסלק אותו.

צפו: ערן זהבי משליך בזעם את סרט הקפטן

בהודעה רשמית שפורסמה מטעם ההתאחדות לכדורגל, נכתב, בין היתר, כי "טוואטחה הוצא מהסגל בעקבות היחס הלא מקצועי דיו במהלך האימון".

בתוך כך, בין סערה לסערה בנבחרת הלאומית התעסקו גם בכדורגל. בצד המקצועי, אריאל הרוש תורגל בשער והוא זה שצפוי לפתוח ב-11 על חשבונו של עומרי גלזר, מי שהיה זה שעלה בהרכב בהפסד 1:0 למקדוניה. דוד קלטינס, שיר צדק, טל בן חיים ואופיר דוידזאדה תורגלו בחוליית ההגנה, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, מרואן קבהא, מאור מליקסון וליאור רפאלוב בקישור. תומר חמד יערוך מבחן כשירות ואם יוכל – כמובן שיפתח בחוד. אם לא, איתי שכטר יקבל את חולצת ההרכב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו