"ליאור אשכנזי, אל תהיה הגרבוז של המזרחיים" - סרוגים

"ליאור אשכנזי, אל תהיה הגרבוז של המזרחיים"

השרה מירי רגב לא אהבה את הביקורת של השחקן ליאור אשכנזי עליה והגיבה: "אל תביא את צ'כוב כעורך הדין שלך ואל תמרח אותנו. גם אתה וחבריך יודעים שצה"ל הוא לא צבא של מטייחים"

author-image
"ליאור אשכנזי, אל תהיה הגרבוז של המזרחיים"
  רגב. (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הסרט "פוקסטרוט" של הבמאי שמוליק מעוז הוצג אתמול בפסטיבל וונציה. שרת התרבות מירי רגב תקפה היום (שני) באירוע ההשקה של "יום הקולנוע הישראלי" את השתתפות הסרט בפסטיבל: "המדינה לא תממן סרטים שמוציאים דיבה.

הביקורת ל'פוקסטרוט' נובעת מהסצנה האחרונה. הסרט זכה למימון המדינה והוא מציג את החיילים כהורגים ומטייחים".

שחקן הסרט ליאור אשכנזי אמר אתמול לערוץ 2 אמש, כי היא לא מבינה את הסצנה האחרונה: "אם השרה הייתה קוראת צ'כוב אז היא הייתה יודעת מה זה מטאפורה. אם השרה הייתה קוראת צ'כוב אולי היא הייתה יודעת מה זה אלגוריה. היא לא – אז אני לא יכול להתייחס לזה".

אל תתנשא עלי

על כך הגיבה השרה ואמרה: "אחרי שליאור אשכנזי לעג לי והתנשא מעלי, אני רוצה לומר לו: אל תתנשא עלי. לא מתאים לך להיות הגרבוז של המזרחים. אל תביא את צ'כוב כעורך הדין שלך ואל תמרח אותנו. גם אתה וחבריך יודעים שצה"ל הוא לא צבא של מטייחים".

"תרצו שניתן חותמת לשקרים? לא אתן יד למי שמשמיץ את חיילי צה"ל. אפשר לבקר, אפשר להציג את הדילמות, אבל לא אסכים להציג את צה"ל כמטייח. מי שרוצה, מוזמן לעשות סרטים כאלה מכספו שלו. אף אחד לא נמצא מעל החוק, גם לא התרבות. חופש המימון הוא זכותה של המדינה. הזכות לבחור ולתמרץ את הנושאים שנכון לה לתמרץ. לא נממן נושאים שהם בניגוד לחוק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
3 התתים של אל תתנשא מעלי
אבגד | 04-09-2017 21:03
תת-רמה,תת-אדם ותתרנית תרבות.