משה פייגלין: למה לא השתתפתי בקבלת הפנים לגלן בק - סרוגים

משה פייגלין: למה לא השתתפתי בקבלת הפנים לגלן בק

כל עוד גלן בק וחבריו - אוהדים את העניין הישראלי משם, מבינים שעמך עמך ועמי עמי, מבינים שא-לוהיך א-לוהייך וא-לוהיי א-לוהי, אזי הכל בסדר ונכון וחשוב לשתף עמם פעולה בכל דרך. אולם כשהמטרה ההולכת ומתבררת היא שבסך הכל יש כאן את האמונה הנוצרית המוכרת ב'ישראל החדש' המחליף את ישראל שחטא – אמונה שמבקשת להביא לכאן גלי עליה נוצרית ולהשתמש בתחייה העברית כקרש קפיצה לתחייה הנוצרית - במקום הזה חשתי שעלי לעצור ולא להוסיף את הלגיטימציה של מנהיגות יהודית לעניין.

משה פייגלין: למה לא השתתפתי בקבלת הפנים לגלן בק
  זהירות, נוצרי מסוכן. גלן בק (פלאש90)

ביום שני האחרון הייתי אמור להיות בשעות הערב בין המאושרים שמשתתפים בקבלת פנים חגיגית לכבודו של גלן בק.

בק נחשב היום – ובמידה רבה של צדק – כמסביר המוצלח ביותר של ישראל בכלל והימין הישראלי בפרט. כשצופים באמריקני מעונב, דעתן ורב השפעה, המרתק מיליוני צופים להסברים שהימין בישראל כבר התייאש מהם – חשים מיד שמחה וגאווה גדולה. גלן בק הוא ללא ספק אוהד גדול של העניין הישראלי.

אולם בצהרי יום ב' נאם בק בוועדת העלייה של הכנסת. הנאום שפע אהדה בלתי מסויגת לישראל וכלל משפטים שנראו כאילו הוקראו הישר מהעדכון השבועי של מנהיגות יהודית. אלא שאז אמר בק את המילים הבאות: "אני מזמין אתכם להצטרף אלינו…" – "עמך עמי וא-לוהיך א-לוהי".

כיון שגלן בק אינו נמצא בהליכי גיור, וכיון שיש לנו כבר ניסיון עם נוצרים אוהבי ישראל – הבנו שאת הציטוט הזה ממגילת רות, אין להבין במשמעו המקורי כ 'אני מצטרף אליכם' – משמעותם האמיתית של המילים היא ככל הנראה – 'אני מחליף אתכם'.

המפשפש בנאומיו של גלן בק שלא בפני קהל ישראלי, כמו גם הלומד את קורות חייו – מבין שמדובר בנוצרי מאמין – מורמוני – הפועל מתוך הכרה דתית עמוקה מאוד. הוא מתלהב מהר הבית משום ששם הפך אותו האיש את שולחנות החלפנים היהודיים ששרתו את עולי הרגלים ויצר בכך את אחד האתוסים הנוצריים האנטישמיים המובהקים ביותר (וגם הוליד את יסודות הקומוניזם שרואה בממון הפרטי את תמצית הרוע).

אין ספק שמדובר באדם טוב, המאמין במה שהוא עושה. אולם כל ראשי הציבור הדתי והימני הנוהים אחריו, נותנים מבלי משים את ידם לסוג מאוד מעודן ומלבב של מסע צלב מודרני.

עמך לא עמי וא-לוהיך לא א-לוהי

כל עוד גלן בק וחבריו – אוהדים את העניין הישראלי משם, מבינים שעמך עמך ועמי עמי, מבינים שא-לוהיך א-לוהייך וא-לוהיי א-לוהי, אזי הכל בסדר ונכון וחשוב לשתף עמם פעולה בכל דרך. אולם כשהמטרה ההולכת ומתבררת היא שבסך הכל יש כאן את האמונה הנוצרית המוכרת ב'ישראל החדש' המחליף את ישראל שחטא – אמונה שמבקשת להביא לכאן גלי עליה נוצרית ולהשתמש בתחייה העברית כקרש קפיצה לתחייה הנוצרית – במקום הזה חשתי שעלי לעצור ולא להוסיף את הלגיטימציה של מנהיגות יהודית לעניין.

אז נוותר על בעל ברית מדהימה שכזו?

"חסד לאומים חטאת". את ההסברה שגלן בק יודע לעשות בצורה כל כך טובה, עלינו לעשות בעצמנו. מובן שחייבים לשתף פעולה עם כל מי שניתן. גם עם כאלו שאוהדים אותנו פחות מגלן בק.

אבל קו הגבול צריך להיות מאוד ברור – אתם שם, אנחנו כאן (ורק אנחנו) כאן – ובמקום בו יש לנו אינטרסים וערכים משותפים, בואו ונשתף פעולה. לא זו המציאות ההולכת ומתבררת בעניינו של גלן בק.

הר הבית אינו אתר נוצרי. וודאי שלא מוסלמי. גלן בק מדבר הרבה על החובה לומר את האמת – ובכן בוא ואמור את האמת. הר הבית הוא מקום מקדשם של היהודים בלבד.

כל הגויים שמבינים זאת מוזמנים לבוא אליו (עד לתחום המותר להם) ולהתפלל לריבונו של עולם, א-לוהי אברהם יצחק ויעקב. לעשיו ולישמעאל יש את מקומותיהם המקודשים – משכו ידיכם מקודשי ישראל.

==

משה פייגלין הוא ראש 'חזית יהודית' בליכוד. המאמר לקוח מתוך הניוזלטר השבועי שלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אתה לא צריך להיות כל כך רגיש
אילנה | 14-07-2011 13:22
פייגלין: אתה לא צריך להיות כל כך רגיש. אני לא חושבת שלגלן בק יש אג'נדה מיסיונרית נסתרת מולנו. הוא נלחם באיסלם, שאותו הוא רואה כ- Anti-Christ (מושג מאוד טעון במיתולוגיה הנוצרית - ע"ע). אנחנו במאבק קיומי של דה- לגיטימציה בתודעה העולמית. גלן בק מסייע לנו בגדול. צריך לעבוד איתו, ולא לראות "צל הרים כהרים".
2
תגובה ל 1
סמי | 14-07-2011 16:47
אתה תמים ופשטני ולכן באמת לא מבחין את העוקץ שעטוף בדבש. גלן בק הוא מנהיג כריזמתי שיש לו אג'נדה ומטרה, והוא חותר אליה, אתה ועם ישראל אמצעים להגשמת מטרתו, היות וישראל חסרה מנהיג עם אג'נדה חברתית פוליטית, מדינית, וחזון, אתה נוהה אחרי "משיח שקר " שנותן לך הרגשה של רצוי בעולם שהולך וסוגר עלינו הבנה למעשינו וצרכינו המוזרים, כמדינה וכעם. כמו יתום מאב שמחפש דמות אב שתאהבו ותדאג לו.
3
למשה
לא פרנואידית | 14-07-2011 19:01
לרוב אני מסכימה עם דבריך, ולכן חזרתי וראיתי שוב את הנאום שלו בישיבת הכנסת כדי לראות על מה אתה מדבר. לא מצאתי בדבריו שום רצון להמיר יהודים, אלא הזמנה פשוטה לאירוע. נכון שישנם נוצרים שתומכים בישראל כי זה תואם לאג'נדה הדתית שלהם, אבל אני לא חושבת שכאן זה המקרה. בהרבה מתכניותיו הוא הביע דאגה רבה מהשנאה וההסתה נגד ישראל והיהודים, והסיבה שהוא עושה את האירוע היא כי הוא אינו רוצה לעמוד מנגד ולשתוק כשמול עיניו עלולה להתרחש שואה שנייה. נכון שהוא מאוד דתי, אבל אני לא חושבת שזה בא ממניעים דתיים טהורים, אלא גם מידע מעמיק בהיסטוריה, קריאה נכונה של המפה והומניות. עם כל הכבוד, אנחנו לא עושים את העבודה למען עצמנו וזו לא בושה לקבל עזרה.
4
נקודה למחשבה
יוסי | 14-07-2011 22:30
הנוצרים היום כבר לא מנסים להרוג את הנפש כי זה לא ילך להם את זה הם יודעים ולכן הם מנסים להשפיע דרך כסף או דעות ולכן צודק פייגלין במה שהוא אומר שצריך להתרחק גם אם נראה לנו שיש פה טוב והראיה הכי טובה מתושבי נצרים שגילו שהוכנס לחשבון הבנק שלהם כסף מנוצרים והם היו בתקופה קשה והם שאלו את הרב אבינר והרב אבינר אמר להם לא להשתמש בכסף כלל וכלל כי נצרות זה האויב הכי גדול שלנו