נתניהו תקף את התקשורת; הליכודניקים צעקו בוז - סרוגים

נתניהו תקף את התקשורת; הליכודניקים צעקו בוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בטקס הרמת הכוסית של הליכוד. אחרי כמה דקות של הישגי הממשלה, חזר לתקוף את התקשורת לקול צעקות הבוז של קהל תומכי הליכוד

נתניהו תקף את התקשורת; הליכודניקים צעקו בוז
  באדיבות ynet

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (ד') באירוע המרכזי של הליכוד לרגל השנה החדשה במרכז הקונגרסים בקריית שדה התעופה ליד נתב"ג.

כ-2,000 בני אדם נכנסו לאולם, ועוד כ-2,000 נאלצו להישאר בחוץ, בהם חברי כנסת ושרים, וזאת בהוראת המשטרה שאסרה על כניסת עוד אנשים לאולם מסיבות בטיחותיות.

מחוץ לאולם הפגינו כ-15 נכים בדרישה להעלות את קצבת הנכון לשכר המינימום. קצת יותר מרוחק, הפגינו גם יותר ממאה ממגורשי מגרון, ודרשו מראש הממשלה לקיים את הבטחותיו לתושבי מגרון והחלטת ממשלתו להקים שכונת קבע עבורם, וזאת חמש שנים לאחר שהתחייב לבנות להם שכונת הקבע.

התחיל בחיובי

בניגוד לפעמים קודמות, נאומו של ראש הממשלה נפתח בדברים חיוביים ולא התייחס לתקשורת. נתניהו הסביר מדוע הרמת הכוסית נערך שלושה שבועות לפני ראש השנה, בשל מסעו לדרום אמריקה ולאו"ם: "במשך 70 שנה שום ראש ממשלה ישראלי ביקר במדינה כלשהי מדרום לארה"ב. אנחנו משנים זאת".

"אני רוצה שתזכרו דבר אחד: אתם תמיד עומדים בראש מעייני. אני מקדיש חלק גדול מאוד מזמני כדי לשמור על הביטחון של המדינה שלנו, על הביטחון של כל אחד ואחת מכם. אני רוצה להגיד לכם, איזו מדינה נפלאה יש לנו. מאפר השואה אנחנו הקמנו את אחת המדינות המתקדמות והחזקות ביותר בעולם."

" אני מבקש להודות הערב לכל מי שמסתכל על המציאות הישראלית שלנו ביושר ומוכן לומר את האמת: הנה האמת. שהמדיניות הביטחונית התקיפה שלנו הביאה לאזרחי ישראל את השנים השקטות ביותר בעשרות השנים האחרונות. שהמדיניות הכלכלית העקבית שלנו הצמיחה את המשק והורידה את האבטלה לרמה הנמוכה ביותר מזה כארבעים שנה. שגדרות הביטחון שבנינו בגבול סיני ומול הגולן בלמו כליל את שיטפון המסתננים הבלתי חוקיים ואת הטרור של דאעש."

התקשורת ותעשיית הפייק ניוז

ואז עבר נתניהו לדבר על התקשורת, שלא ששה לדווח על ההישגים, ומתמקדת לדבריו בתעשיית הדכדוך והפייק ניוז. בכל פעם שהוזכרה המילה תקשורת או המילה שמאל, הקהל שרק בוז. "רובם המכריע של אזרחי ישראל מעריכים את ההישגים שלנו, למרות שרובה המכריע של התקשורת, אומר זאת כך, לא תמיד ששה לסקר את מלא תרומתנו. למען האמת, היא כמעט שאינה מסקרת דבר ממה שאנחנו, אני והשרים והח״כים עושים. למה? כי הם מעדיפים להציג את ישראל כמדינה מבודדת."

"זוכרים את הצונאמי המדיני? כמדינה מבודדת, כמדינה נכשלת, הם פשוט לא רוצים שאזרחי ישראל יראו את ההצלחה. זה לא מתאים לקו שלהם. אבל מה לעשות, כולם רואים את ההצלחה. כפי שכולם רואים את האמת על התקשורת המגוייסת. את חוסר ההגינות של תעשיית הדכדוך, את הפייק ניוז."

תעשיית הפייק ניוז נמצאת בשיאה. ראו למשל איך הם מסקרים בהתלהבות אין קץ מדי שבוע את הפגנות השמאל, אותן הפגנות שבהן נאמרו דברים מזעזעים כלפי אדם חרדי, רק לפני מספר ימים. מזעזע. אותן הפגנות שמטרתן להפעיל לחץ פסול על גורמי אכיפת החוק כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. איך הם כתבו: ״נתניהו אשם עד שתוכח חפותו״. אז זה צד אחד.

"לעומת זאת, תסתכלו על הצד השני. ראו כיצד הם מסקרים את המפגשים שלנו. אני ראיתי כתבה בטלוויזיה, כתבה שסיקרה את המפגש האחרון שלנו בגני התערוכה. באיזה לעג, באיזה התנשאות הם ניסו להציג אותנו. הם לא רק בזים לנו, הם בזים למשהו יותר עמוק. הם בעצם בזים לבחירת העם, הם בזים לדמוקרטיה שבשמה הם מדברים. הם עושים הכל כדי לפגוע בי, ברעייתי, כי הם חושבים שאם הם יפילו אותי ואותה, הם יפילו אותנו. את הליכוד. את המחנה הלאומי כולו שהליכוד מוביל אותו. ולצורך זה כל האמצעים כשרים."

לאחר מכן עבר נתניהו לתקוף אישית את אלדד יניב ואת מני נפתלי "הם הופכים את מובילי ההפגנות האלה ל״אבירי שלטון החוק״. איזה אבירים? איזה חוק? אחד מהם שהוא חבר מפלגת העבודה ודייר קבוע באולפנים, אמר בראיון: ״הדברים שעשיתי הרסניים ונוראיים… יש לי חלק לא קטן בהשחתה של הפוליטיקה הישראלית״. נו, זהו אביר אחד של שלטון החוק. ומה עם האביר השני? הוא הודה במשטרה שהוא ביצע מעשים בלתי כשרים וביקש וקיבל חסינות מפני הפללה עצמית. איזה אבירים? איזה שלטון חוק? איזו מלחמה בשחיתות? איזו בדיחה!"

שרה התקשרה כל שבוע לשולי מועלם

את דבריו סיים ראש הממשלה בעדות מפגישה שלו עם יו"ר סיעת הבית היהודי שולי מועלם: "השבוע היה לי מפגש מטלטל, מרגש עד דמעות. נפגשתי עם חברת הכנסת שולי מועלם. ביקשה לראות אותי בענייני עבודתה. ובסוף הפגישה היא סיפרה לי משהו. לפני 20 שנה, באסון המסוקים, שולי מועלם שכלה את בעלה משה מועלם ז״ל, שהיה מג״ד הבופור. היא נותרה אלמנה צעירה, עם שתי ילדות קטנות.

והשבוע בפגישה, היא ביקשה ממני: ״ראש הממשלה, תמסור דרישת שלום לרעייתך היקרה שרה, אתה יודע, שכשבאתם לנחם אותי בשבעה על מות בעלי, שרה נקשרה אליי ואל הילדות בקשר נפשי אמיתי. ובמשך שנה שלמה היא הייתה מתקשרת אליי כמעט מדי שבוע, שואלת לשלומנו. מעודדת, מחזקת. אותי ואת הילדות היתומות״. את כל זה כמובן לא תשמעו בתקשורת. אבל זוהי האמת! שרה, אני גאה בך. שרה רעייתי, אני אוהב אותך. חברות וחברים, אני גאה בכם. אני אוהב אתכם. תודה רבה לכם על התמיכה שלכם. אנחנו נמשיך יחד להוביל את המדינה עוד שנים רבות. תודה רבה לכם ולעם ישראל כולו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נתניהו מפלג ומסכסך. מגיע לנו מישהו טוב יותר. מישהו מאחד
דורון | 30-08-2017 21:36
חבל שהגענו לאן שהגענו
מי מי מי? מישהו מהשמאל שמאחד את הפלסטינים עם השמאליים?ז
מואיזהג | 31-08-2017 0:15
זו דמגוגיה בגרוש.רק מלך ישראל יאחד בנתיים לא ניראה שיש מישהו שמאחד . מי? "גבאי" ? עודה? רק מלך המשיח יכוף את העם לילך התורה ויאחד
2
צפיתי בטמלויזיה וראיתי את נתניהו מאד עצבני בנאומו
נאוה | 30-08-2017 22:57
הנאום היה ממש בהגזמה עם תנועות ידיים לאורך ולרוחב בעצבנות רבה מאד. אין מה להתלהב מכל מה שביטן מכין לו - הצבעת אמון בנתניהו שלא מקיים הבטחות מעולם !!!!!!! רק יוסי דגן הוא השפוט התורן של ביבי חוץ מהפודל הקבוע ששמו: ביטן .
3
הגיע הזמן להחליף אותו!
| 30-08-2017 23:25
אפילו מגנומטר לא הצליח להעביר. ראש ממשלה עלוב שנותן לנו להתבוסס בשתן של המחבלים. או לך ארץ שמלכך ילד