אחרי הבקורת: הדוברת תוקפת את גלעד ארדן - סרוגים

אחרי הבקורת: הדוברת תוקפת את גלעד ארדן

לאחר שבסוף השבוע האחרון התבטא השר גלעד ארדן נגד מעצרם של אלדד יניב ומני נפתלי, דוברת המשטרה, דוברת לפידות, תקפה אותו ורמזה כי דבריו מונעים משיקולים פוליטיים

author-image
אחרי הבקורת: הדוברת תוקפת את גלעד ארדן
  (צילום: פלאש90)

בעקבות מעצרם של אלדד יניב ומני נפתלי נמתחה בקורת חריפה על השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, מצד גורמים רבים במערכת הפוליטית, בעיקר מצידה השמאלי של המפה, אך הביקורת המפתיעה ביותר היא זו של דוברת המשטה, מירב לפידות.

כזכור, בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' בסוף השבוע האחרון, אמר ארדן כי מעצרם של יניב ונפתלי היה "טעות בשיקול דעת" וכי לא היה צריך לאזוק אותם. בתגובה לדבריו אמרה אתמול הדוברת לפידות, בראיון לגלי צה"ל, כי "ארדן הוא השר הממונה, אך פיקוד המשטרה לא סבר שעיכובם היה טעות. החוכמה בדיעבד היא דבר אחר".

בדבריה, רמזה לפידות כי דבריו של ארדן מונעים משיקולים פוליטיים בעקבות האהדה שרכשו בציבור יניב ונפתלי: "אנחנו מבינים שמנקודת ראות אחת הדברים יכולים להיראות כטעות – מבחינה פוליטית, ארדן רואה שהמעצר שירת פוליטית את מי שנעצר. הוא זכאי לדעתו, הוא לא חייב לחשוב תמיד אותו דבר, זו מדינה דמוקרטית".

בנוסף, היו מי שלא אהבו את דבריה של לפידות דווקא בתוך הארגון. "כנראה שהגברת לפידות, שהיא קצינה במשטרת ישראל, שכחה את תפקידה ומרשה לעצמה יותר מדי. הגיע הזמן שמישהו יעצור את זה", אמרו גורמים בכירים במשטרה לאתר ynet.

גם בתוך המשטרה היו שהרימו גבה לנוכח התבטאויותיה של לפידות, בעיקר לאור העובדה שעצם המעצר שנוי במחלוקת גם בתוך המשטרה ועוד לא ברור מי נתן את ההוראה למעצר. "גם ככה האירוע רגיש ויש חילוקי דעות לגבי צורת ההתנהלות — מה בדיוק הדברים האלה שירתו?" אמרו גורמים במשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו