צפו: הספר שגרם לנתן גושן לחזור בתשובה - סרוגים

צפו: הספר שגרם לנתן גושן לחזור בתשובה

הזמר נתן גושן מספר על ההצלחה מחוץ לגבולות ישראל, הספר שגרם לו לחזור בתשובה ועל התפקיד הראשון שלו בקולנוע, אותו יגלם עם פאות, כובע ולבוש שחור לבן • צפו עכשיו 

צפו: הספר שגרם לנתן גושן לחזור בתשובה
  מספר על הכול (צילום מסך מתוך ערוץ 2)

השנה האחרונה שעברה על הזמר והיוצר המצליח נתן גושן, כללה בין היתר הצלחה מעבר לגבולות ישראל, פרידה מארוסתו בעקבות שמירת השבת עליה מקפיד ואפילו תפקיד קולנועי ראשון. בכתבת המגזין בערוץ 2 שהתפרסמה אמש(מוצ"ש), סיפר גושן על הספר של אחותו שהוביל אותו בגיל 15 בלבד לחזור בתשובה ולנתק קשר עם אמו עד ששנים לאחר מכן חזרה גם היא בתשובה.

הספר "אב"י הנחל" של הרב ישראל אודסר, הכולל 152 מכתבים לנשיא המדינה זלמן שזר- גרם לגושן להתחיל את תהליך החזרה בתשובה ומאז לצבור בביתו אוסף שלם של ספרי קודש, שלא מבייש אף ספריה בבית חרדי.

"אני כל פעם אומר לבורא עולם תודה על הכול. לא על זה שאני מוזיקאי או על זה שהייתי זמר השנה אלא על זה שהכול עובד, שקיבלתי עוד יום". מספר גושן שלצד חזרתו בתשובה, יגלם תפקיד קולנועי ראשון בסרטו של הבמאי אבי נשר. שם יגלם את שחר, שממש בדומה אליו הוא מוזיקאי שחזר בתשובה. "התפקיד שלי בסרט לא היה קורה אם לא הייתי עובר את הדברים שאני עובר" סיפר גושן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו