הרבה זהב: איך נראה הבית הלבן אחרי השיפוץ? - סרוגים

הרבה זהב: איך נראה הבית הלבן אחרי השיפוץ?

פחות משנה עברה מאז שטראמפ הגיע אל הבית הלבן וכבר בימים אלה השיפוצים הגיעו אל סיומם לטעמו של הנשיא החדש ורעייתו מלניה • אז איך נראה הבית הלבן אחרי המייקאובר? ספויילר: הרבה זהב 

author-image
הרבה זהב: איך נראה הבית הלבן אחרי השיפוץ?
  (צילום: Kobi Gideon/GPO)

לאובמה לקח שתי קדנציות, כדי לעצב את הבית הלבן לפי טעמו. אך לא במקרה של טראמפ, שיודע בדיוק איך הבית שלו צריך להיראות ותוך פחות משנה לכהונתו הבית קיבל מייקאובר עשיר בזהב ועץ.

כבר בשבועות הראשונים בכניסתו לבית, בינואר 2017. החל טראמפ את המייקאובר בחדר הסגלגל, שם החליף את הווילונות לזהב (כצפוי) ושטיח מהודר יותר. גם בחדר האוכל מיהר להסיר את הציורים שמישל אובמה תלתה שם לקישוט.

הווילונות הזהובים היו רק תחילתו של שיפוץ נרחב (צילום מתוך טוויטר: @KateBennett_DC)

ממש בימים אלה, לאחר חופשה של 14 יום עקב השיפוצים הנרחבים יותר- הבית הלבן סוף סוף בטעמו הנוצץ של טראמפ. השיפוצים כללו שינוי נרחב בחדר הסגלגל, באגף המערבי, בחדר הרוזוולט ובמספר חדרים בבית המגורים. הכול תחת עיינו הפקוחה של טראמפ שלקח חלק נרחב בנושא.

בכיר בבית הלבן סיפר לCNN בסוף השבוע האחרון כי הנשיא היה מעורב באופן אישי בשיפוץ "הוא רצה להחזיר את הברק ואת התהילה של הבית הלבן, כך גם רצה לשפר הרבה דברים, למשל, את התשתיות, ולכן נאלץ לצאת לחופשה כיוון שהשיפוצים ארכו זמן". בנוסף לכך חשף מנהל שירות הבית הלבן, אלן זאוצקי כי לטראמפ היה חשוב לפרנס חברות אמריקאיות "היה חשוב לממשל הנוכחי להשתמש במהלך השיפוצים מתוצרת אמריקאית וכך, גם לרכוש מוצרים בעסקים הקטנים. בנוסף, בחרנו לעבוד מול חברות אמריקאיות בבעלות נשים".

אז מה הוחלף בשיפוצים? במשרדו של טראמפ לצד רצפת העץ החדשה והטפט שבחר, גם הספות מימי הנשיא ג'ורג' בוש, הווילונות והשטיח וכך כל שאר הריהוט של הנשיאים הקודמים הועבר זמנית לאחסון והוחלף ברהיטים חדשים או משודרגים. למעט שולחן הנשיאות וכיסאות הצד המשמשים באופן סימלי וקבוע בכל הממשלים ולכן הם נאלצו להמשיך להישאר גם בכהונתו של טראמפ.

טראמפ בחר בטפט הכולל עלים ומדליונים פרחוניים. צוות העיצוב רכש שני נשרים מעץ המגולפים בזהב כמובן, שהונחו בחדר הרוזוולט. לצד וילונות חדשים במשרדי הקומה הראשונה, נוספו גם 12 כיסאות נוספים מעור בגוון זהוב מהמאה ה-19, וכן נוספה תוספת משמעותית של תאורה בגן הוורדים לטובת אירועי לילה במקום. גם המדרגות החיצוניות שמיועדות לכניסת עיתונאים, שופצו ועברו מייקאובר רציני.

בחלק של הבית: בתחילת חודש פברואר בחרה מלניה טראמפ במעצבת הפנים בת'ם קנליקהם (40) שכיהנה בתפקיד עיצוב בכיר אצל ראלף לורן, שתסייע לה בעיצוב מספר חדרים שמותרים לעיצוב ולא נכללים כחדרים היסטוריים שמשמים גם כמוזיאון. בין החדרים שעוצבו היה החדר של בנם הקטן בן ה-10 – בארון טראמפ.

סך כל השיפוצים האחרונים עומד נכון לעכשיו על 3 מיליון דולרים וצפוי ככל הנראה עוד לגדול במידה ולטראמפ או מלניה יבוא חשק כל שהוא להוסיף או לשפץ עוד משהו בבית הלבן.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הפרט החשוב שחסר הוא שלטראמפ אין בעיה לעשות זאת מכיסו ו.
חלי | 15-12-2017 15:06
כמדומני שכך גם הציע לעשות.