"ישמח ליבי": יוני גנוט ואילן דמרי בניגון מיוחד של הרב קוק

"ישמח ליבי": יוני גנוט ואילן דמרי בניגון מיוחד של הרב קוק

לקראת יום ההילולה של הרב קוק זצ"ל, יוני גנוט ואילן דמרי (המדרגות) יחד עם מקהלת הישיבה לצעירים משחררים היום את הסינגל החדש 'ישמח ליבי' שמחדש את 'זמר למוצאי שבת' של הרב קוק • האזינו עכשיו 

מרגש: יוני גנוט ואילן דמרי בניגון מיוחד של הרב קוק
  (צילום: יח"צ)

לא הרבה יודעים שמעבר להיותו תלמיד חכם עצום, פילוסוף ומקובל- הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל היה גם משורר רגיש ונפלא שכתב לא מעט שירים.

לכבוד יום הילולתו של הרב, יוני גנוט ואילן דמרי (המדרגות) יחד עם מקהלת הישיבה לצעירים (שהינה חלק מישיבת מרכז הרב בירושלים שהוקמה ע"י הרב קוק) החליטו לשחרר היום חידוש מיוחד לשירו "'זמר למוצאי שבת" בלחן חדש שיצר גנוט. לחידוש "ישמח ליבי", התארח בנגינה גם המוזיקאי המוכר דניאל זמיר, כשעל ההפקה המוזיקלית הופקד המנצח הידוע אופיר סובול.

השיר שכתב הרב קוק, התפרסם לראשונה בחוברת המסילה בניו יורק בשנת 1936. עורכי העיתון צירפו לפרסום גם קריאה נרגשת: "כדאי הוא שימצאו לנו מנגנים אומנים שיתאימו תווי נגינה לזמר זה, למען יהיה שגור בפיות צעירינו וזקנינו לשירה ולזמרה במוצאי שבתות בכל בית בישראל" והנה בשנת 2017- יוני גנוט והאיחוד המיוחד שגייס מקווים להפוך את השיר המיוחד והנוסטלגי של הרב קוק ללהיט שיהפוך להיות שגור בפינו גם השנה.

הפרסום משנת 1936(באדיבות: יוני גנוט)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו