ערוץ 20 לליאור שליין: "הגיע הזמן להתנצל" - סרוגים

ערוץ 20 לליאור שליין: "הגיע הזמן להתנצל"

בעקבות הממצאים לפיהם 80-90% מהשריפות שארעו בקיץ היו הצתות מכוונות של פורעים ערבים, ערוץ 20 דורש כעת מליאור שליין להתנצל בפניו של השר ארדן לאחר שלעג לו בעבר

ערוץ 20 לליאור שליין: "הגיע הזמן להתנצל"
  (צילום מסך)

לפני כשבועיים נתפסו מחבלים ערבים מציתים שדה ליד פתח תקווה. השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, ניצל את האירוע בכדי לתקוף בחריפות את מגיש הטלויזיה והקומיקאי, ליאור שליין, שטען בעבר כי ארדן ממציא כי יש הצתות מכוונות.

היום, לאחר דבריו של טפסר שלף בגל"צ, האחראי על חקירת גל ההצתות, לפיהם 80-90 אחוז מהשריפות הן הצתות מכוונות, בחשבון הטוויטר של ערוץ 20 נדרש שליין להתנצל בפני השר ארדן.

"לגולש הזחוח ליאור שליין", נכתב בדף הטוויטר של ערוץ הטלויזיה, "טפסר שלף, האחראי על חקירת גל השריפות קבע: ״80%-90% הן הצתות והעצורים כולם מהמגזר הערבי״. עכשיו הזמן להתנצל בפני השר".


ארדן עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו לפני כשבועיים: "שני מונולוגים לפחות הקדיש ליאור שליין כדי לרדת עלי לקול תשואות מכונת הצחוק המוקלט שלו. מעל חצי שעת שידור בפריים טיים הקדיש לי הפוליטיקאי הסטיריקן, ומה שהניע אותו להתחיל לתקוף אותי באמוק השנון שלו, היו אירועי ההצתות שהוא טען שהמצאתי".

"צריך להודות", הוסיף ארדן, "שליין טוב במה שהוא עושה. הוא לוקח רבע אמת ומנפח אותה, הוא יודע להוציא דברים מהקשר ולשים טיעון מגוחך בפיו של אדם ואז לכתוש את הטיעון שהוא עצמו שתל. אחלה טכניקות. אבל זו לא האמת. האמת היא שליאור שליין קצת שקרן. וכאשר הוא קובע שלא היו הצתות- הוא משקר".

בשלב הזה צירף ארדן את דבריו של טפסר רן שלף, האחראי מטעם הכבאות על חקירת גל השריפות שאמר כי "כמעט 90 אחוז מהשריפות המשמעותיות היו הצתות. המציתים היו ערבים, היישובים שנשרפו היו של יהודים". האם שליין יחזור בו אחרי קביעה כזו? ובכן, כאן המקום לצחוק מוקלט מהמכונה", תהה ארדן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שליין
יוסי | 24-08-2017 12:23
אתם באמת מתיחסים לדביל הזה. הוא חושב שהוא מצחיק. הוא מגעיל.