ברנז'ה: פנחס וולף מונה לדובר איילת שקד - סרוגים

ברנז'ה: פנחס וולף מונה לדובר איילת שקד

ברנז'ה. עו"ד פנחס וולף חוזר לדוברות הבית היהודי אחרי חצי שנה וימונה לדוברה של שרת המשפטים איילת שקד, במקום טל בנש שהודיעה על פרישה

author-image
ברנז'ה: פנחס וולף מונה לדובר איילת שקד
  (צילום מרים אלסטר/פלאש90)

ברנז'ה. פנחס וולף חוזר לדוברות הבית היהודי וימונה לדוברה של שרת המשפטים איילת שקד, במקום טל בנש שהודיעה על פרישה.

וולף, ששרת בעיתון 'במחנה' והיה בכנסת ה-18 הכתב הפוליטי של אתר וואלה!, לאחר הבחירות הוא מונה לתפקיד דובר סיעת הבית היהודי והמפלגה, תפקיד שלא אויש בשנים האחרונות, כחלק ממערך ההסברה של הבית היהודי, בזמן ששקד שימשה כיו"ר הסיעה. לאחר שנתיים החליט לפרוש לצורך התמחות בעריכת דין אצל נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים.

לאחר הסמכתו לעורך דין, שימש בהצלחה כמחליפה של בנש בעת שזו יצאה לחופשת לידה. לאחר חזרתה, נבחר וולף במכרז לתפקיד דובר המשרד לבטחון פנים, אך העדיף להישאר במערכת הפוליטית ומונה לדובר שר השיכון יואב גלנט לפני מספר חודשים, וכעת חוזר לסביבה המוכרת של הבית היהודי.

פעם שלישית עם שקד

פנחס וולף מסר לסרוגים: "זכיתי לעבוד לצדם של שני מנהיגים חשובים: שרת המשפטים איילת שקד ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט. אין ספק שנוכחותו של השר גלנט בפוליטיקה הישראלית היא רווח נקי של אזרחי מדינת ישראל, ובטוחני שהוא ימשיך ויעלה בשמי הפוליטיקה הישראלית. השרה שקד הוכיחה פעם אחר פעם את מנהיגותה בהצלחתה להוביל מהפיכה בעולם המשפט הישראלי. היא מצליחה היכן שקודמיה נכשלו, וממצה באופן מקסימלי את אחד התפקידים החשובים בישראל. אני שמח לשוב ולשמש יד ימינה של השרה שקד בעבודתה החשובה".

במסיבת הפרידה מלשכת השר גלנט (צילום עצמי)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מפלגת העם היהודי
לימור | 21-08-2017 10:42
שרה שטוענת שלקהילה הלהטבית, גם אם הם ימניים וחובשי כיפה סרוגה , אין מה להצביע ל " בית היהודי" היא שרה מפלגת - חבל. יש 10% להטבים בכל מקום- גם אצלנו ה " בני עקיבא"
2
מתקנת את הטעויות של בנט.
אריאל | 21-08-2017 12:45
תעיפו את בנט לליכוד ולישראלים.