נסיון לינץ' בדרך לטיול: "ראיתי את המבט שלו'" - סרוגים

נסיון לינץ' בדרך לטיול: "ראיתי את המבט שלו'"

משפחה שעשתה דרכה בכביש הבקעה בדרכה לחופשה בצפון נחסמה בידי ערבים אשר ניסו לתקוף את המשפחה. המשפחה דיווחה על האירוע למשטרה אשר הצליחה לעצור שלושה תוקפים

נסיון לינץ' בדרך לטיול: "ראיתי את המבט שלו'"

אירוע חמור של ניסיון פיגוע ולינץ' אירע הלילה (בין ראשון לשני) על כביש הבקעה לכיוון צפון. עוזי ומשפחתו, תושבי ירושלים, נסעו לחופשה משותפת בצפון, כאשר בשלב מסויים עקף אותם רכב ערבי. הרכב השתלט על שני הנתיבים, תוך שהוא חוסם את המשפחה ומנסה למנוע מרכבם להמשיך בנסיעה.

עוזי, אבי המשפחה, לא איבד עשתונות והצליח לחמוק מהמלכודת. עם זאת, רכבם של המשפחה נפגע וכמה מבני המשפחה נפגעו באורח קל והרכב ניזוק.

תוך שההמשפחה ניסתה לחמוק מהמלכודת, שלושה תוקפים יצאו מהרכב, האחד עם חפץ שלא זוהה, והחלו לנסות לתקוף את הרכב ואת היושבים בו. רק בזכות תושייתו של עוזי נמנע אסון גדול.

מיד עם היחלצותם מהמקום, התקשרה המשפחה למשטרה ודיווחה על התקרית. המשפחה המשיכה לנסיעה עד בית שאן, שם מסרו תלונה מסודרת בתחנת המשטרה.

כוח צבאי הפועל באזור התקרית, קיבל תיאור מפורט של התוקפים ותוך זמן קצר הצליח הכוח לתפוס את המפגעים שהועברו לתחנת המשטרה באריאל שם הם נעצרו. עם הידיעה על תפיסתם, פנה עוזי לארגון 'חוננו' בבקשת סיוע בכדי לוודא שהמשטרה מטפלת במקרה ובתוקפים העצורים במלוא החומרה.

"על משטרת ישראל לטפל באירוע במלוא התקיפות, ולשדר שמשטרת ישראל ומדינת ישראל הם הריבון בכביש 90, ולא חבורות של בריונים ערבים" אומר היום עו"ד מנשה יאדו מחוננו אשר מסייע למשפחה, "ארגון חוננו שלח עורך דין לתחנה, כדי לזרז את פעולות האכיפה ולעמוד מול המשטרה על חומרת האירוע והמשמעות שלו. אנו מקווים כי העניין יטופל כמו שצריך".

עוזי, אבי המשפחה סיפר: "היה ניסיון לפגוע בנו, ראינו את זה בעיניים שלהם. סתם רכב לא עוצר ועומד בין שני מסלולים. בהתחלה חשבתי שהוא מנסה לעשות פרסה אבל הוא נעצר לגמרי. הסתכלנו אחד לשני בעיניים, ראיתי את המבט שלו. הם זינקו בצורה מאוד מתוכננת ומהירה מהרכב. הכוונות שלהם היו ברורות לחלוטין."

לסיום הוסיף עוזי "ברוך ה' הפח נשבר ואנחנו נמלטנו, אבל זה יכול לקרות לעוד משפחות על הכביש הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו