מקדם את האלבום הבא: יצחק מאיר בסרטון משעשע

מקדם את האלבום הבא: יצחק מאיר בסרטון משעשע

 פרויקט מימון ההמונים לאלבומו העשירי, הוביל את היוצר והזמר יצחק מאיר להפקת סרטון משעשע בו הוא הופך לאחד מעובדי ארומה שהלקוח שמגיע להזמין קפה הוא לא אחר מיאיר יעקובי מחבורת אנדרדוס • צפו עכשיו

משעשע: למה יצחק מאיר הפך למוכר בארומה?
  (צילום מתוך יוטיוב/ יצחק מאיר)

לרגל אלבומו העשירי הזמר והיוצר יצחק מאיר, החליט כמו הרבה אומנים לאחרונה- להשתחרר מהשיטה המוכרת בה הוציא לאור את אלבומיו ולפנות אל שיטת מימון ההמונים.

"כן, גיליתי שלמרות 'משבר הדיסקים' והצרות של מוזיקאים בעידן הדיגיטלי, אני לגמרי לגמרי מכור" מספר יצחק "אז נכון, התמכרות זה דבר לא טוב, אבל להתעורר בוקר אחד ולגלות שאותה התמכרות הובילה אותך לתשעה אלבומים ולהריון חדש של אלבום עשירי, מעין 'בן-זקונים' למשפחה מרובת הילדים הזו, זה כבר משהו אחר. פתאום אני מרגיש שאולי במקום שאסגיר את עצמי ל"מכון גמילה", עדיף שאפנה להדסטארט".

עבור הפרויקט שנמצא בעיצומו, הפיק יצחק מאיר סרטון משעשע. בו הוא הופך לאחד מעובדי ארומה שהלקוח שמגיע להזמין קפה, הוא לא אחר מיאיר יעקובי מחבורת אנדרדוס.

האלבום עשירי יקרא 'ליקוטי תפילות' וצפוי לכלול בתוכו מקבץ שירי מסורת מוכרים. החל מזמירות-השבת אל שירי הימים-נוראים, מפיוטי מלווה-מלכה אל אלבום "המדריך-למתארח", מ"המניין" אל שירי פורים בדיסק "פורים שמח!". ואפילו גם שיר אחד עם מילים מקוריות "לא מאמין שהרשיתי לעצמי לעשות את זה. 'מה אני ביאליק?!' " אומר יצחק בהומור.

השירים המוכרים עברו עיבוד מחודש ומרענן של אוהד דרשן שיצר יחד עם מאסטרו ערן קליין אלבום מעניין, שללא ספק שווה שמיעה במיוחד לקראת הימים הנוראים שמתקרבים אלינו בצעדי ענק.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כסף
מיכה | 11-08-2017 10:15
כסף!!!