סיכום חדשות המוזיקה: אחרי השקט מתחדש הכול - סרוגים

סיכום חדשות המוזיקה: אחרי השקט מתחדש הכול

לאחר שלושה שבועות של שקט, קיבלנו שבוע מוזיקלי פורח ושמח במיוחד- אז איזה אלבומים חדשים מחכים לנו על המדפים? ומי הלהקה החדשה שמקווה להיות התחליף הכשר למהדרין של סטטיק ובן אל? // הכול בסיכום המוזיקה השבועי

סיכום חדשות המוזיקה: אחרי השקט מתחדש הכול
  (צילומים: יח"צ)

לאחר שעברו עלינו בשלום ימי בין המצרים, שסיפקו שלושה שבועות של שקט מוזיקלי. השבוע נפתחה באופן רשמי עונת החתונות ואיתה גם עונת הפריחה המוזיקלית, שמביאה איתה שלל אלבומים וסינגלים חדשים ומרעננים לקיץ.

אלבומים חדשים:

>>אברהם פריד | "כמה טוב שנפגשנו"

את השבוע פתח לנו גדול הזמר החסידי אברהם פריד, שחגג את השקת אלבומו הישראלי 'כמה טוב שנפגשנו' במופע חגיגי בבריכת הסולטן. בין האלפים בקהל שמילאו את הסולטן עד אפס מקום, נכח גם יהודה הישראלי שזכה כאמור להקדשה אישית של פריד שריגשה את הרשתות החברתיות.

לטעימה מהאלבום החדש לחצו כאן 

(צילום סרטון: אבנר שאקי)

>> מוקי | "הולך על מים"

לאחר 'ילד של אבא', מוקי ממשיך בנוסחה הנכונה והשיק את האלבום החדש והשביעי שלו במספר 'הולך על מים'. ביצירתו לקחו חלק: שלמה ארצי, דודו טסה, חנן בן ארי ועוד- אנחנו שמענו והופתענו לטובה.

לטעימה מהאלבום החדש לחצו כאן 

סנגלים חדשים: 

>> ישי ריבו | "הנה ימים באים"

בגולת הכותרת של השבוע זה הסינגל החדש והראשון של ריבו, המבשר גם על האלבום השלישי שצפוי לצאת בחורף הקרוב. זאת לאחר למעלה משנה שחרשנו מכל כיוון את אלבומו השני והמוצלח פחד גבהים.

לכתבה המלאה לחצו  | לראיון עם ישי ריבו על האלבום החדש לחצו כאן

>> אתי אנקרי | "ברוך הבא בשבת"

חמש שנים מאז צאת אלבומה האחרון "הניגון שלך", חזרה השבוע אתי אנקרי עם סינגל ראשון מתוך אלבומה החדש "יָא-אָמְנָא" (בתרגום: אִמֵּנוּ). בו היא חוזרת לשורשים וממשיכה שרשרת של נשים תוניסאיות שרות, שהחלה מסבתא שלה מַמַה זֵהְיְרַה.

לכתבה המלאה לחצו 

>> אוו-מן | "בסיידר" 

לכבוד שיאו של הקיץ, הרכב הפופ היהודי החדש "אוו-מן" (Omen) השיקו את הסינגל הראשון שלהם 'בסיידר', מתוך אלבום בכורה. לצד קליפ מקפיץ וצבעוני- אז התחליף הדוסי ל'טודו בום' נמצא?

לכתבה המלאה לחצו 

>> אוהד מושקוביץ | "נשמח עם החתן"

לא רק עונת הקיץ כאן בעיצומה,  אלא גם עונת החתונות, שלכבודה הוציא הזמר אוהד מושקוביץ סינגל חדש והשונה במיוחד 'נשמח עם החתן', בסגנון וינטג' עם עיבוד מיוחד שמחזיר לימי שנות ה-70 העליזות

עמירן דביר | "דספזלטוב"

לאחר שהלהיט 'דספסיטו', שבר לאחרונה את רף ה-3 מיליארד צפיות ביוטיוב. התקליטן והזמר עמירן דביר, הבין שללהיט הנצפה בעולם יש ללא ספק מקום להפוך גם ללהיט ברחבת הריקודים של המגזר הדתי והחרדי והחליט לשחרר גרסת כיסוי 'מגוירת'-"דספזלטוב".

לכתבה המלאה לחצו

אודהליה ברלין | "קומי צאי"

ברשימת הזוכים בפרס לתרבות יהודית השנה, שפרסם השבוע משרד החינוך. נבחרה לקבל על יצירתה גם היוצרת אודהליה ברלין. שהשיקה השבוע את הסינגל החדש 'קומי צאי', המספק חידוש מרענן לשירם האלמותי של ביאליק ונעמי שמר

>> הודיה בנישו | "יום אחד"

לאחר שלפני כחודש השיקה את סינגל הבכורה שלה, הזמרת הסרוגה מבית אל- הודיה בנישו שחררה השבוע את הסינגל השני שלה 'יום אחד' מתוך אלבומה הראשון, עליו עובדת בימים אלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו