'מחליא': הוואטסאפ "הרג" את הרמטכ"ל גדי אייזנקוט - סרוגים

'מחליא': הוואטסאפ "הרג" את הרמטכ"ל גדי אייזנקוט

מיד עם הדיווחים הראשוניים על התרסקות מסוק קרב בדרום, החלו בקבוצות הוואטסאפ וברשתות החברתיות שמועות אודות אישיות בכירה שנהרגה בהתרסקות כאשר בהודעות צויין שמו של הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט

author-image
'מחליא': הוואטסאפ "הרג" את הרמטכ"ל גדי אייזנקוט
  (צילום: יצחק הררי/פלאש90)

אמש (שני) מיד עם הדיווחים הראשוניים על התרסקות מסוק קרב בדרום, החלו בקבוצות הוואטסאפ וברשתות החברתיות שמועות אודות אישיות בכירה שנהרגה בהתרסקות. בעקבות השמועות הרבות נאלץ דובר צה"ל להוציא הכחשה גורפת: "דובר צה"ל מוסר כי כל שמועה בדבר מותם או פציעתם של מפקדים נוספים באירוע היא אינה נכונה".

הראשון ש"נהרג" על ידי השמועות הזדוניות הוא לא אחר מהרמטכ"ל, רב אלוף גדי אייזנקוט. באחת ההודעות שהופצה בוואטסאפ נכתב: "לא לפרסום! הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט, הוא ככל הנראה ההרוג בהתפוצצות המסוק הערב". ההודעה אף ציינה את תולדות חייו של אייזנקוט ואת התפקידים שמילא במהלך שירותו הצבאי.

שמועה נוספת שהתפשטה "הרגה" אישיות בכירה אחרת. לשכת סגן שר הביטחון נאלצה אף היא להוציא אתמול הכחשה: "בשעות האחרונות רצות ברשת שמועות שאינן מבוססות לגבי האירוע בבסיס רמון. השמועות שרצות הינן על מגוון אישים בצבא ובפוליטיקה. יובהר כי לדברי גורמים בצה"ל השמועות אודות אישיות בכירה שנפגעה בתאונה לא נכונות ולא מבוססות. סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן מזכיר כי הפצת שמועות מזיקה ומסוכנת. והינה מעשה חסר אחריות העלול לפגוע בביטחון המדינה".

חבר הכנסת לשעבר ומקורבה של משפחת אזריה, שרון גל, התייחס לגל לשמועות בראיון לגלי צה"ל: "ההודעה הזו מחליאה והדבר הזה מחריד. שמועות בווטסאפ מקבלים בהרבה מאוד הקשרים. יש לאנשים מוח חולני ולהודיע על מותו של אדם, לא כל שכן מפקד הצבא. זה מחליא כל אדם שפוי בנפשו. אין לזה קשר לאלאור . כולנו צריכים לעשות כל הזמן חשבון נפש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הווטסאפ לא טעה - וזה משתי בחינות: א - מבחינתנו
אוראור | 12-09-2017 20:10
הבוגד המושחת הזה גם ככה מת מזמן וב - בתורה כתוב שרשעים בחייהם קרויים מתים - אז מה הייתה הטעות פה?????????? לא מובן - סורי.
ליאיר שהגיב לי: אידיוט תקרא לחברך השמאלני
אוראור | 03-10-2017 21:04
ואני בת ולא בן אם אתה רוצה לדעת - אז תירגע ומיד - חוצפניאן.
איכס
יאיר | 25-09-2017 9:25
אתה אדיוט
2
כאאינקוט יצטרך לתת דין וחשבון
לרמטבכל[רמט בנות״כל] | 26-09-2017 13:55
אמא של הרמטכל המערבב בנים בנות דתיה. מה הוא יענה בבית של מעלה אחרי כל הגאוה הסרוחה של השליטה? תפילין? אולי כן... שבת? הוא שומר או לא? ורואים כיפה... ואיך חירפנת תצבא ופגיעתה בהרתעה וגרמת להרג יהודים. והברחת ת קדושה בערבוב מואץ של בנים בנות מטורף וכו כו. אכן רשעים בחייהם קרואים מתים. נכון זה שהוא רמטכל או רמטבכל זה גם זכיות אבל זה בתנאי שעושה עבודתו ובריחת הקדושה והעבירות יש ענשים ולכן צריך צבא ובלי קדושה אין כח לכוחי ועוצם ידי. אז שודר בוואצעאפ טמטום כזה לפחות שיחשוב החיוכי המתיפיף לשמאל מהקיריה מה היה קורה אם...(ח״ו) הרי מה היה אומר אז....יא וואלדי