חקירה בעקבות איומים על חייו של הרב אליהו - סרוגים

חקירה בעקבות איומים על חייו של הרב אליהו

משטרת צפת פתחה בחקירה בעקבות איומים ברצח על רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, לאחר שהתבטא נגד הקהילה הלהט"בית

חקירה בעקבות איומים על חייו של הרב אליהו
  הרב שמואל אליהו (צילום:Mendy Hechtman/FLASH90)

משטרת צפת פתחה בחקירה בעקבות איומים ברצח על הרב שמואל אליהו, חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של העיר צפת. האיומים, כמו גם הטרדות טלפוניות, הגיעו בעקבות ראיון של הרב אליהו בגלי צה"ל בו קרא להפסיק את "הטרור הלהט"בי".

אחת התלונות נפתחה אתמול בעקבות תגובה שהגיעה לאתר החדשות הקול היהודי, לכתבה על דברי הרב, בידי מגיב שכינה עצמו "המחסל" ואיים לפגוע ברב. התגובה הועברה בידי לשכת הרב אליהו למשטרה, וחוקר משטרה יצר קשר עם אתר הקול היהודי לצורך העברת חומרים בעניין לאיתור המאיים.

לקול היהודי נודע כי בשל העובדה שהתלונה הצטרפה לתלונות נוספות מהימים האחרונים, קיבלו במשטרת צפת החלטה לקדם את החקירה.

עוד נודע לקול היהודי כי בימים האחרונים אף חייג אלמוני ללשכת הרב ואיים ברצח על הרב, לטענתו בגלל "ראיון של הרב ברדיו". בנוסף מסרו אלמונים את מספר הפלאפון האישי של הרב לשירותי לקוחות של חברות שונות וגרמו לעשרות שיחות הטרדה לרב בימים האחרונים.

אתמול פורסם בקול היהודי תיעוד של בלשי משטרה שהגיעו לביתו של תושב אזור בית שמש והזהירו אותו לבל יעז למחות כנגד המצעד שצפוי להתקיים היום בירושלים, וזאת בטענה שבעבר הביע מחאה נגד המצעד.

בימים האחרונים הגיעו בלשי משטרה לעשרות פעילים ממקומות שונים וערכו להם שיחות דומות. חלקם אף עוכבו לחקירה בכדי להחתים אותם על טופס אזהרה. יש לציין כי חלק ניכר מהפעילים אינם קשורים למחאה נגד המצעד וסיפרו כי כלל לא ידעו על קיומו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
פשוט בושה וביזוי תלמידי חכמים
| 03-08-2017 9:24
אני מקווה שהפושעים יבואו על עונשם
2
לא יהיו תוצאות לחקירה ללהט''בים יש חסינות
י | 03-08-2017 9:50
3
מסתבר שזה באמת טרור להטב"י.
בן | 03-08-2017 10:50
תורה מגנא ומצלא את הרב.