חוויות ליליות לכל המשפחה בפארק הקסום ביותר בארץ - סרוגים

חוויות ליליות לכל המשפחה בפארק הקסום ביותר בארץ

כל השנה חיכיתם לזה – ביולי אוגוסט, רגע לפני שהחשיכה יורדת, הפארק פותח את שעריו (17:00-22:00) ואתם זוכים לפעילות לילית בתאורת לילה שכמוה אין בשום מקום אחר | חלום ליל קיץ בפארק מיני ישראל – פעילות קיץ 2017

author-image
חוויות ליליות לכל המשפחה בפארק הקסום ביותר בארץ
  חלום ליל קיץ בפארק מיני ישראל. צילום: יחצ

לטייל בין המיניאטורות המוארות בתאורה מרהיבה בזמן השקיעה // לשמוע סיפורים על המקומות החשובים בישראל (מהי סטלה מאריס ומי ראש הממשלה שנהג לעמוד על הראש?) // לצפות בהצגה על חברות ואומץ (בלעדי לפארק!) // לפתור כתב חידה מלא בחידות ומשימות (מתי בפעם האחרונה עשיתם סלפי על רקע עזריאלי?) ובסוף להכין מזכרת ייחודית ואישית שלכם – כל אלו ועוד המון חוויות והפתעות יחכו לכם במיני ישראל במהלך החופש הגדול!

אוגוסט של חוויות ליליות לכל המשפחה

"מעשה בשני חברים" – הצגת מקור מוזיקלית ובלעדית לפארק – מה קורה כשבפארק מתגלה מקום מחבוא סודי, ואיך זה קשור לחברות אמיצה ואמיתית? (בשעה 18:30) 

עץ, נייר ומספריים – סדנת יצירה בה נכין, נצבע ונצייר והכי חשוב – נצא עם מזכרת אישית וייחודית מהביקור בפארק! 

שעת הדמדומים – בין המיניאטורות המוארות בתאורת לילה מרהיבה מסתתרים סיפורים על הדמויות המובילות בישראל, המקומות החשובים בהיסטוריה והסיפורים שלא סופרו – הצטרפו אלינו לסיור מודרך שבסופו מחכה לילדים משימה אותה יוכלו לפתור רק בעזרת פנסים… (בשעה 19:30). 

האלבום של אורי – אורי, הילד הכי סקרן בפארק, איבד את אלבום התמונות המשפחתי – רק הילדים יוכלו לעזור לו לשחזר את האלבום בעזרת פיצוח חידות ומילוי משימות ברחבי הפארק, ואפילו לזכות בפרסים! 

הפעילויות תתקיים בין התאריכים 2.7-30.8 – מלבד ימי שישי + ימים סגורים (9.8 + 10.8 בהם לא תתקיים פעילות)

יש להתעדכן באתר מיני ישראל על לו"ז מדויק (ימים + שעות) של כלל הפעילויות פארק מיני ישראל- לטרון, במרחק 30 דקות מתל אביב, ו-20 דקות מירושלים.

מיני ישראל | חוויה לכל המשפחה |לפרטים נוספים לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו