בנט לטיבי: "עושים עלילת דם אנטישמית נגד ישראל" - סרוגים

בנט לטיבי: "עושים עלילת דם אנטישמית נגד ישראל"

במליאת הכנסת האשים השר נפתלי בנט את אחמד טיבי בליבוי המהומות סביב הר הבית: "למה אתם לא יוצאים להפגנות? הדם נשפך ואתם שותקים על הדם"

author-image
בנט לטיבי: "עושים עלילת דם אנטישמית נגד ישראל"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט נאם היום במליאת הכנסת בנושא המתיחות בירושלים והר הבית.

בנט שמסרב להתראיין מאז החלטת הקבינט להסיר את המגנומטרים, גם הפעם לא התייחס לנושא, אלא הטיל את האחריות להבערת השטח על ההנהגה הערבית בראשות השייח' ראאד סאלח וחברי הכנסת מהרשימה המשותפת.

"מזה כעשרה ימים אנחנו עדים להתחממות יזומה מכוונת של גורמים פלסטינים וגם מקרב ערביי ישראל להלהיט את הרוחות. במלחמה בטרור יש להתנהל בחזית אחידה. עלינו להפסיק לשלם בטווח הארוך כדי להרוויח  בטווח הקצר, כי בסוף נפסיד בשניהם, אם נבחר בעצמה נקבל ביטחון."

"יש יד שבוחשת היא היד הנעלמה, חלק מהנהגת ערביי ישראל, מהשייח ראאד סלאח ועד ח"כ הכנסת כאן חנין זועבי ואחמד טיבי: אתם עושים עלילת דם אנטישמית נגד ישראל. אתם יודעים שהר הבית פתוח ומי שרוצה יכול להתפלל, למה אתם לא אומרים את האמת, שמדינת ישראל שומרת על הביטחון, אין שום ניסיון לשנות שום דבר." קרא לעברם בנט.

"למה אתם לא יוצאים להפגנות? הדם נשפך ואתם שותקים על הדם. אתם יכולים לעלות ולהראות לכולם שאפשר לעלות ולהתפלל. אתם מתפללים להסלמה ועוד תבערה".

מגבה את ראש הממשלה

לחברי הכנסת מהאופוזיציה אמר בנט: "אתם אומרים שהממשלה לא יודעת להתנהל. זה לא סוד שהובלתי את ההתנגדות להסרת אמצעי האבטחה, בעת הזו אני מגבה את ראש הממשלה. והממשלה כולה. צריך להילחם בטרור, אין שני צדדים יש טובים ויש רוצחים. שחור לבן אין גוונים לאפור. זה מאבק של אור וחושך. תבחרו צד, מלחמה בטרור יש לנהל בחזית אחידה."

בעקיצה לשר הבטחון ליברמן אמר בנט: "הגיע הזמן באופן אחראי לשנות כיוון לעבור ממדינות של מתן גזרים למדיניות  של גביית מחיר כבד על טרור. לעבוד ממגנה להתקפה. אסירי חמאס חייבים לשלם את המחיר בכלא."

טיבי: לבנט היה חלק בהצתת האש

ח"כ אחמד טיבי שלפי התקנון יכול להגיב לדברים שנאמרו עליו מעל הדוכן תקף בדבריו את בנט: "עלה לכאן השר בנט ותקף והצטרף למקהלה של שרים שמסיתים נגד חברי הכנסת הערביים. בכל פעם שיש משבר שיש שפיכות דמים שמהמשלה יזמה יש שעיר לעזאזל , הזמין ביותר הוא הח"כים הערבים.

 

לנפתלי בנט היה חלק בהצתת האש. הוא אשם. נתניהו אשם. גם מיקי גנור אשם, ההסכמה שלו להיות עד מדינה העבירה אנשים על דעתם. ראש ממשלה קורא סקר ומחליט לשים גלאים ידניים. פליק-לק לאחור, שיגעתם את המדינה גרמתם לשפיכות דמים.

אתם מובילים את הארץ הזאת אל התהום. לא אנחנו מחזיקים בהגה, אנחנו מקדשים חיים. כל החיים שלי הבאתי חיים לעולם, הידיים שלי מגואלות בדם של הילדים שהבאתי חיים."

אתם רוצים להצטרף למחבלים מקומכם איתם

בנט לא נשאר חייב והשיב: "שקר שחוזרים עליו לא הופך לאמת. מעולם לא אמרתי שצריך להורג ערבים אמרתי שצריך להרוג מחבלים. אתה יודע שזה שקר וזה מה שעשיתי בשירותי הצבאי.

לפני עשרה ימים היה רצח בדם קר של אזרחים ערביי ישראל, שרצחו בדם קר שני שוטרים, בלי מגנומטרים, בלי מצלמות זה קרה כי רצו לרצוח ישראלים. מאז חלק מחברי הכנסת הערבים לא מפספסים הזדמנות להבעיר את האש. אתם רוצים להיות ישראלים נורמטיביים אהלן וסהלן, אתם רוצים להצטרף למחבלים מקומכם איתם. אנחנו לא נוותר."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הגיע הזמן לשחרר את ה"נכבשים"
אזרח | 04-08-2017 13:02
היהודים הם המיעוט בפלסטין . . לא הגיוני לדרוש הכרה בינלאומית על כך שארץ ישראל שייכת ליהודים כאשר לרבע מאזרחי המדינה אין שום קשר ליהדות . . קודם כל חייבים לחזור למהות של החלטת האו"ם על חלוקת הארץ (למהות ולא לגבולות) . . לצערינו ישראל מזמן הפכה למדינה דו - לאומית . . פתרון "שתי מדינות" חסר משמעות בלי שינוי אזרחותם של ערביי ישראל . . ערביי ישראל קיבלו אזרחות ישראלית בניגוד לחוק בינלאומי . . מהות החלטת האו"ם על חלוקת הארץ היא לצור שתי מדינות לאום עם רוב יהודי מוחלט במדינת העם היהודי . .לכן כפיית אזרחות ישראלית על ערבים בשנת 1952 מנוגדת להחלטת האו"ם . . די לכפות אזרחות ישראלית על לאום עוין ! . מייד לאחר הקמתה של מדינה ערבית "מינוס", ממערב לנהר ירדן או בסיני (עדיף כמובן שיחזור שליטה ירדנית או מצרית) , ערביי חיפה, נצרת, עכו, כפר קאסם, גליל, נגב, רהט, סכנין, יפו, ירושלים, לוד וכו' חייבים להפוך לאזרחים של מדינה שלהם החדשה . . אין שום הבדל בין ערבים ברמאללה, חברון, עזה לבין ערבים בירושלים, עכו, יפו . . ערבים אשר מתגוררים בישראל ישלמו מיסים לרמאללה ומשם יקבלו קצבאות, ביטוח בריאות, תקציבים לבתי ספר וכו' . . לאחר הפרדה כלכלית יבוא גם טרנספר מרצון ויהודים יעזרו לערבים . . במאה ה- 21 ישראל הפכה לחממה לעם הערבי . . לא רק מזרח ירושלים , הרבה מקומות בגליל ובנגב כבר מסוכנים ליהודים . . אם היהודים לא רוצים להמשיך לחיות במדינה דו-לאומית , לא רוצים הפיכת הגליל לקוסובו , לא רוצים תוך דור אחד להפוך למיעוט בישראל, אז חייבים להתכונן למשאל עם (כמו בסקוטלנד), המבוסס על החלטת האו"ם לחלק את פלסטין לשני עמים . . יהודים לא ישרדו במדינה דו-לאומית . . המפלגה אשר תארגן משאל עם בנושא: "שני עמים - שתי אזרחויות" , תכפיל את נוכחותה בכנסת . . אפשר להיפרד מערבים גם בחקיקה בכנסת . . כך למשל נפרדו צ'כים וסלובקים, העמים כמעט זהים . . עוד דוגמה לחיקוי - הפרדה יוונים וטורקים בקפריסין . . משאל עם על אופי המדינה יאחד יהודים בארץ ובכל העולם: עשירים ועניים, אשכנזים ומזרחים, חילונים ודתיים, ותיקים ועולים, ימנים ושמאלנים . . ערבים לא הצליחו להרוס את מדינת היהודים מבחוץ , אסור לתת להם להשלים את המזימה מבפנים . . נצחנו בכל מלחמות .. האם יש עוד מקרה בהסטוריה כאשר המנצח העביר חלקי ארצו לאויב המובס ?.. גבול המזרחי נקבע לפי מאזן הכוחות . . הגיע הזמן לשחרר את ה"נכבשים" ולהשוות זכויות ערבים בחיפה ויפו לזכויות יהודים ברמאללה ועזה . . אזרחות פלסטינית-ירדנית ושועפאט לערבים, אזרחות ישראלית וירושלים ליהודים . . שני עמים - שתי מדינות - שתי אזרחויות !