יצא לאור לרפואתה: הספר שכתבה יפי ימים ספורים לפני האירוע הקשה

יצא לאור לרפואתה: הספר שכתבה יפי ימים ספורים לפני האירוע הקשה

בעוד שיפי גליק, רעייתו של חבר הכנסת מהליכוד, יהודה גליק, עדין מאושפזת במצב "הכרה ירודה ומינימלית". משפחתה וחבריה מוצאים היום לאור את הספר שיפי סיימה להכין ימים ספורים לפני האירוע המוחי ומקדישה אותו לרפואתה 

author-image
יוצא לאור: הספר שיפי גליק כתבה אך לא הספיקה לראות
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חודש לאחר שפרסם חבר הכנסת יהודה גליק (הליכוד) הודעה בה ביקש מהציבור להתפלל לרפואת אשתו יפי, שעברה אירוע מוחי קשה. ביקש גליק בסוף השבוע האחרון להודות לכל אחת ואחת על כל התפילות לרפואתה "אנחנו חשים את החום האהבה והתפילות והן אלו שנותנים לנו המון כוח בימים הקשים מאד האלו" לצד כך הודיע גליק על הוצאתו לאור של ספרה, מתוך תפילה לרפואתה המהירה.

יפי שאושפזה עד כה בבית החולים שערי צדק במצב "הכרה ירודה ומינימלית", צפויה לעבור בימים אלה למחלקת 'סיעודי מורכב' בבית חולים משגב לדך בירושלים. המשפחה מעדכנת שהם עדין לא מצליחים לתקשר עימה והמצב הזה בהחלט יכול להיות זמן ארוך מאד מכיוון שמלבד המוח כל המערכות האחרות של הגוף מתפקדות בבריאות.

את ספר השירים והצילומים לו בחרה את השם "רחמים שקופים", סיימה יפי מספר ימים לפני האירוע הקשה (בעזרתה של שכנתה העורכת טליה שרלו) כעת משפחתה החליטה להוציא לאור את הספר שזמין כרגע לרכישה בעלות של 50 ש"ח לכיסוי הוצאות הדפסה והמשלוח. (40 ש"ח למי שרוצה להגיע לעתניאל או לבית חולים לקחת עותק) "הספר עוצמתי ברמות בלתי רגילות(אם מותר לי להיות אובייקטיבי)" ציין יהודה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עצוב. אנשים מקסימים. נתפלל לרפואתה
אורית | 25-07-2017 7:34
לא נתיאש. נתפלל.