אבי גבאי חושף: מי יהיה יו"ר האופוזיציה אם אבחר - סרוגים

אבי גבאי חושף: מי יהיה יו"ר האופוזיציה אם אבחר

המועמד לראשות מפלגת העבודה והשר לשעבר, אבי גבאי, שלא יוכל לשמש כיו"ר האופוזיציה במידה וינצח את עמיר פרץ בסיבוב השני, חושף את מי בכוונתו למנות לתפקיד

אבי גבאי חושף: מי יהיה יו"ר האופוזיציה אם אבחר
  (צילום: פלאש90)

השר לשעבר והמועמד לראשות מפלגת העבודה, אבי גבאי, מתייחס לסוגיית תפקיד יו"ר האופוזיציה במידה והוא יצליח לגבור על עמיר פרץ בסיבוב השני ולהבחר לראשות המפלגה.

נזכיר, כי מכיוון שגבאי אינו חבר כנסת, הוא אינו יוכל לשמש כיו"ר האופוזיציה עד הבחירות הבאות, ולכן יהיה עליו למנות מישהו שישמש בתפקיד. אתמול (רביעי) פרסמנו בסרוגים את כל התרחישים הריאליים העומדים בפניו של גבאי, אך הבוקר הוא חושף כי אם ינצח הוא ישאיר את חבר הכנסת יצחק הרצוג בתפקיד.

"מתחילת הדרך הבטחתי לציבור ענייניות והוגנות. אני לא עושה דילים של השיטות הישנות שהביאו את העבודה לאופוזיציה", אמר גבאי והוסיף כי "אני עושה פוליטיקה שונה וקורא לכולם להצטרף אליי. אצלי, ההבטחה היחידה היא להצטרף להחלפת הממשלה בראשות נתניהו. לשם כך, מיד לאחר הפריימריס נחזק את העבודה האופוזיציונית בכנסת אבל לצידה נפתח בקמפיין להבאת קהלים חדשים למפלגה. נהיה בכל מקום שבו ניתן לשכנע ופחות אצל המשוכנעים".

על האפשרות לפיה הוא יציע את תפקיד יו"ר האופוזיציה כדי לקבל את תמיכת אחד המחנות בסיבוב השני, אמר גבאי כי "תפקיד יו"ר האופוזיציה הוא לא מטבע לסחור בו".

לדבריו: "יצחק הרצוג נבחר והביא 24 מנדטים ואין חובה להחליף אותו. להיפך, ההוגנות והענייניות מחייבים שימשיך בתפקיד ואשמח אם יסכים לכך".

"כמובן שאני קורא לו כמו לעמר ולאראל להצטרף אליי כדי להחליף את נתניהו. אנחנו מתחילים היום במסע להרחבת הקהלים שתומכים בנו כדי להחליף את נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עם כל הכבוד.מי שמחליט הם ח"כי האופוז'.
גבאי אפילו לא מצביע | 06-07-2017 15:18