מוזיקה

צפו: יוני גנוט בקאבר מיוחד ליום הולדתו של מאיר בנאי ז"ל

לכבוד יום הולדתו ה57 של מאיר בנאי ז"ל, שחל היום- הזמר והיוצר יוני גנוט שזכה להכיר את מאיר באופן אישי חושף הבוקר לסרוגים קאבר אקוסטי ומרגש לשיר 'לך אלי' שהלחין מאיר • צפו עכשיו

((צילום: יח"צ))

היום הוא יום הולדתו ה57 של מאיר בנאי ז"ל ולכבוד כך הזמר והיוצר יוני גנוט שזכה להכירו באופן אישי החליט לציין את האירוע המיוחד במופע המוקדש כולו למאיר. הלכנו לבקר בחדר החזרות למופע וחזרנו עם ביצוע אקוסטי ואינטימי ל'לך אלי' שהלחין מאיר.

"מאיר היה מגדולי הזמרים והיוצרים של הרוק הישראלי" מספר גנוט לסרוגים "הוא אחראי לחלק משמעותי מפסקול הנעורים וההתבגרות שלי, והוא אחד הזמרים האהובים והמשפיעים גם על היצירה שלי. אני שמח מאוד שזכיתי להכירו באופן אישי, ללמוד איתו קצת ואף לשתף עמו פעולה. מאז שהלך אני נושא עמי צער וגעגוע אך האהבה אליו ולשיריו הנפלאים רק התגברה".

(משתתפים: יוני גנוט: שירה וגיטרה | איתי זנגי: גיטרה חשמלית וקולות)

כזכור לפני כחצי שנה הזמר והיוצר האהוב מאיר בנאי, נפטר בשל מחלת הסרטן איתה נאבק בשנים האחרונות. מחר יערך מופע מיוחד ב"גולה" פתח תקווה, לציון יום ההולדת ויכיל ביצועים אקוסטיים וייחודיים ללהיטיו הגדולים יחד עם שיריו של גנוט שהושפעו מיצירותיו הגדולות של בנאי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
איל
05.07.17

מאיר המוכשר והעניו - מתגעגעים מאיר בנאי, יוצר מוכשר ואדם ענק שהלך מאיתנו מהר מדי. גם לי הוא חסר מאד. לצערי יש לי מחר אירוע משפחתי ולא אוכל להגיע למופע לזכרו...

הצטרפו אלינו