
רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו קורא להפסקת השביתה בבית החולים הדסה, ואומר כי על פי ההלכה אסור להם לשבות שכן מדובר בפיקוח נפש.
לדבריו: "על פי ההלכה רופא שלא מטפל בחולה – הריהו שופך דמים". עוד הוסיף הרב אליהו כי "חייב שר הבריאות וחייבים הרופאים להפסיק את השביתה ולהושיב בורר על המחלוקות שביניהם בהקדם".

אי אפשר לתת הוראות מרחוק. צריך לבדוק מה הבעיה. אולי יש כאן פיקוח נפש נפשי.