"אפילו לא יום": התשובה של נתניהו לבקשה של סרנה - סרוגים

"אפילו לא יום": התשובה של נתניהו לבקשה של סרנה

עיתונאי 'ידיעות אחרונות', יגאל סרנה, שהפסיד לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה 115,000 שקלים, ביקש מהזוג נתניהו דחייה במועד תשלום הפיצויים ונענה בשלילה

"אפילו לא יום": התשובה של נתניהו לבקשה של סרנה
  (צילום: מוטי קמחי/פלאש90)

עיתונאי 'ידיעות אחרונות', יגאל סרנה, שהפסיד לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה 115,000 שקלים, ביקש מהזוג נתניהו דחייה במועד תשלום הפיצויים ונענה בשלילה.

סרנה, תיאר את השתלשלות האירועים וכתב: "עורך דיני אביגדור פלדמן ביקש היום מפרקליט הצמד נתניהו דחייה קלה בתשלום פיצוי ה115 אלף ש"ח שנקבע לי ושעליו אנו מערערים בקרוב למחוזי". סרנה סיפר כי "גיוס ההמונים שצלח מעבר למשוער, ייסגר רק ב-9 לחודש ויועבר לחשבון שנפתח לצורך זה ב-10 לאוגוסט ע"פ חוקי הגיוס".

סרנה טען כי התשובה שקיבל מעורך דינם של הזוג נתניהו היא: "אפילו לא דחייה של יום", "נעביר מיד להוצאה לפועל". ו"כן, לקוחותיי צריכים את הכסף".

לאחר מכן כתב סרנה: "ואני תוהה: אם הסכום אכן יתעכב בשל כללי הגיוס, האם גברת נתניהו ובעלה יציתו לאות מחאה פחים או יחסמו כבישים כמו הנכים שקצבתם המוגדלת מתעכבת כבר שנים? האם יבחר הזוג העשיר כקורח לרעוב כניצולי שואה? או שמא יחכו בסבלנות כמו תושבי הגליל או עוטף עזה שמחכים לשווא לקיום הבטחות תקציבי הצלה? אני גם תוהה אם לאפשר להוצאה לפועל לפרוץ לביתי אבל רק למחרת פריצתם למשכן בבלפור שחייב כבר שנים רבות פיצויים והצלה למיליוני ישראלים ומכזב ונסוג כל פעם מחדש?".

115,000 שקל פיצויים לנתניהו

בשבוע שעבר פסק בית המשפט כי עיתונאי 'ידיעות אחרונות' יגאל סרנה ישלם לבני הזוג נתניהו 115 אלף שקלים. התביעה של בני הזוג נתניהו נגד סרנה הוגשה לאחר שהעיתונאי פרסם פוסט בפייסבוק לפיו שיירת ראש הממשלה נעצרה בכביש 1 משום ששרה נתניהו לא רצתה שראש הממשלה יישאר ברכב שבו נסעו יחד.

בני הזוג טענו כי האירוע לא התרחש מעולם וכי מדובר בהוצאת דיבה ותבעו מהעיתונאי 279 אלף שקלים. כמו כן טענו כי סרנה לא פנה אליהם לקבלת תגובה טרם הפרסום, ופרטיותם נפגעה. מנגד טען סרנה שמדובר בתביעת השתקה שנועדה לפגוע בו כלכלית. בית המשפט קיבל את התביעה וחייב את סרנה בתשלום 60,000 שקלים לראש הממשלה, 40,000 נוספים לרעייתו ועוד 15,000 שקלים על כיסוי הוצאות משפט.

סרנה גייס את מלוא הסכום בעזרת מימון המונים באתר 'הדסטארט'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אני לא מבין
שמאלני | 26-06-2017 20:37
הפסדת בבית משפט. זהו תכבד את פסק הדין או שתבקש מהשופט דחיה. הם לר חייבים לך כלום. אתה מלא ארס נגדם אז למה שיבואו לקראתך? הבן אדם חיי בסרט. בזה הוא דומה לזוג המלכותי.
2
כשהוא פער פיו הוא לא חיכה
דמעות תנין | 26-06-2017 20:52
הרוויח ביושר שיאכל בתאבון את הדייסה שהוא בישל
3
החיים והמוות ביד הלשון
אוהב ציון | 27-06-2017 0:07
אתה חצוף סרנה. מתנהג בגסות, הוזה וממציא ומסלף דברים. פסק בית המשפט את אשר פסק- מלא את הדברים ככתבם וכלשונם. אתה, במקום להפיק את הלקח ולנצור את לשונך הפרועה חייב לשתף את כל העולם ואשתו בהמשך ה" רומן שלך עם הצמד נתניהו" מדוע שירצו בכלל להתיחס לבקשתך המופרעת? סרנה....סוף מעשה במחשבה תחילה.
4
להיות חילוני זה לאכול את הלב. קשה מאוד.
| 27-06-2017 0:55
5
סרנה טוען שאין לו כסף לרכישת נייר טואלט?? לא מאמין !!
דן וייספיש | 27-06-2017 10:22
הסרנה הזה ימשיך בנבזות זו עוד פעמים רבות, ויכניס לקופת ביבי מאות אלפי ש''ח