''עוד תחנה'': בן ארצי בסינגל ראשון מתוך אלבום חדש

''עוד תחנה'': בן ארצי בסינגל ראשון מתוך אלבום חדש

20 שנה לאחר שהוציא לאור את אלבומו הראשון, הזמר והיוצר בן ארצי משחרר היום סינגל ראשון מתוך אלבום רבעי שבדרך ומוכיח שהוא לא רק הבן של מלך המוזיקה הישראלית- שלמה ארצי • האזינו עכשיו

author-image
הבן של המלך: בן ארצי בסינגל חדש
  (צילום: יח"צ)

לאחר שלקח חלק באלבומיו של אביו, שלמה ארצי כמעבד וכנגן ואף כתב שירים לאמנים מובחרים בישראל(בניהם: גלי עטרי, מירי מסיקה, הראל סקעת ועוד) הזמר והיוצר בן ארצי, עובר תחנה ומשחרר היום את הסינגל הראשון מתוך אלבום רבעי שיצא לקראת ראש השנה.

את הסינגל החדש 'עוד תחנה', כתב בן על הדרך הארוכה שעבר כמו כל אדם במהלך החיים. החל מההצלחה הגדולה ועד להפסדים והדרך החדשה כבן 40.

"הוצאתי את האלבום הראשון שלי ״חיים משל עצמי״, הייתי איש צעיר ש”נפלה״ עליו לפתע הצלחה מסחרית" מספר בן ארצי "האלבום מכר 50 אלף עותקים, נערות ונערים חיכו לי מחוץ לבית , קיבלתי אינסוף מכתבים , הופעתי בכל הארץ ושרתי על עצמי שאני אפס ושלא אהיה בן שבע עשרה יותר והזמן עבר. אחר כך פרסמתי אלבום שני ואלבום שלישי, שזימנו לי חוויות לא פחות חשובות מלמדות ויפות.
כתבתי שירים לאחרים, עשיתי עיבודים והפקות לאחרים ולקחתי חלק כנגן וכמעבד באלבומים של אבא שלי, שלמה ארצי. כתבתי מוסיקה לתאטרון והופעתי. והזמן עבר.

ועכשיו,עשרים שנה אחרי האלבום הראשון,אני בן 40 ויש לי אלבום חדש. התחתנתי, נולדו לזוגתי ולי ילדים, כמו שקורה לרבים במשחק הגדול קצת הרווחתי וקצת הפסדתי, וכמו כולם עברתי איזו דרך , ועל הדרך הזו כתבתי את השיר"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו