סטודנטים בעזריאלי בשירות הקהילה - סרוגים

סטודנטים בעזריאלי בשירות הקהילה

סטודנטים להנדסת תוכנה בעזריאלי מכללה להנדסה ירושלים עוזרים לאתר מחלות לב, נאבקים בעליה בצריכת אלכוהול ומסייעים לצעירים משכונות מצוקה

סטודנטים בעזריאלי בשירות הקהילה
  צילום: זוהר פיק

עזריאלי מכללה להנדסה ערכה אמש (א') את אירוע הסיום של פרויקט "הנדסת תוכנה בשירות הקהילה" במסגרתו סטודנטים מהמכללה יוצרים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור עמותות וארגונים חברתיים ללא מטרות רווח באזור ירושלים, הזקוקים לכך.

במהלך החודשים האחרונים, 77 סטודנטים במכללה תרמו אלפי שעות עבודה ל-16 ארגונים שונים, הכוללים בין השאר את "הבית הפתוח לגאווה וסובלנות", מרכז בריאות האישה בהדסה והאיגוד הירושלמי למאבק בסמים ולאלכוהול. במסגרת חודשי הפרויקט, הסטודנטים עובדים בצמוד עם המתנדבים בשטח, על מנת להבין את הצרכים האמיתיים שלהם.

רוב הפיתוחים כבר נכנסו לשימוש פעיל, ואחרים צפוים לעשות זאת במהלך החודשים הקרובים. כך למשל, עבור ארגון "מפעלות חינוך וחברה", המסייע לבני נוער בשכונות מצוקה, הסטודנטים פיתחו מערכת נוכחות העוקבת אחרי השתתפות הצעירים באירועי ספורט וחינוך מטעם הארגון. המערכת נועדה להתריע כאשר היא מזהה העדרויות תכופות של צעיר מסוים כדרך לאתר בעיות אפשריות בבית.

צילום: זוהר פיק

יקיר וינוגרד, ראש צוות הסטודנטים שפיתחו מערכת ניתור מחלות עבור מרכז בריאות האישה, אמר על הפרויקט: "אם עזרנו קמעה, עשינו את שלנו. אם עזרנו הרבה, אפילו יותר טוב. אנחנו מקווים שאפליקציה תוכל להנגיש את השירותים המעולים שהמרכז מספק וכך יאפשר לנשים לשמור על בריאות גבוהה וניצול מיטבי של המשאבים הזמינים."

פרופסור רוזה אזהרי, נשיאת עזריאלי מכללה להנדסה: "כשם שאנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בסטודנטים שלנו, בחרנו השנה להקצות מהידע והניסיון של הסטודנטים, לחברה ולקהילה, ולסייע לארגונים חברתיים להתקדם ולהתפתח מבחינה טכנולוגית. ובכך, לפתח ולקדם את העיר ירושלים ואת סביבתה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו