לאחר שבסוף השבוע האחרון פורסמה ברשת החברתית 'פייסבוק' תמונתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כשהוא נראה כחוש וחלש בבית החולים 'שיבא' תל השומר, הצוות הרפואי של בית החולים זומן לבדיקה בכדי לברר מי אחראי להדלפה.
על פי הדיווח בחדשות 2, הבדיקה עם הצוות המצומצם שמורשה לטפל באולמרט העלתה כי אף אחד מאנשי הצוות לא הדליף את התמונה וכי היא לא צולמה על ידי אף אחד מהם. למרות זאת, בבית החולים החליטו לחדד את הנהלים בנושא.
מי שהעלה את התמונה הוא שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שבצירוף לתמונה כתב כי "רה"מ לשעבר אהוד אולמרט נענש וריצה שני שליש מעונשו. מידת הרחמים מחייבת לשלוח אותו הביתה".
פרסום התמונה גרר ביקורות רבות כלפי כץ והיו אף שהאשימו אותו בנסיון לבזות את אולמרט.





תגובות
מישהו חושב שהפצת התמונה לא תשרת את אולמרט?