מאות הפגינו אתמול (ד') ברחבת המשביר הישן בירושלים כמחאה על היעלמות ילדי תימן, המזרח והבלקן.
המפגינים נשאו שלטים ועליהם הקריאות "ביבי איפה הילדים שלנו?" "העם והמדינה חייבים לבקש סליחה", ועוד.
בין השאר קראו המפגינים להעניק חנינה לעוזי משולם ז"ל, מי שעמד בשנות השמונים והתשעים בראש המאבק לחשיפת האמת מאחורי ילדי תימן החטופים.














תגובות
מה הקשר לביבי שרק נולד בשנה שבה החלו החטיפות? דווקא הוא ראש הממשלה הראשון שפתח את כל העניין, מינה שר מיוחד, הכיר בפרשה האיומה הזו, הקים וועדה מיוחדת בכנסת לנושא ואף ביקר בגנזך המדינה באופן מיוחד. אינני אוהב את האיש הזה אבל עם כל הכבוד הוא הראשון והיחיד מהנהגת המדינה שעשה משהו עד כה. בטח עדת שמאלנים מסוממים שתפסו טרמפ על ההפגנה.