יאיר לפיד: "קורא לנתניהו לחזור בו מהרעיון המשונה" - סרוגים

יאיר לפיד: "קורא לנתניהו לחזור בו מהרעיון המשונה"

לפיד תקף את הצעתו של ראש הממשלה להפוך את שער שכם לאיזור סטרילי: "בירת הנצח של ישראל לא תהפוך לא לבסיס צבאי ולא למחסום בטול כרם"

יאיר לפיד: "קורא לנתניהו לחזור בו מהרעיון המשונה"

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, וחבר הכנסת מיקי לוי הגיעו היום (שני) לסיור בשער שכם בירושלים, בו נרצחה הלוחמת הדס מלכא ביום שישי האחרון.

לפיד ולוי הגיעו לחבק את הלוחמות והלוחמים של משמר הגבול בשטח ולהודות להם על הפעילות המבצעית שהם עושים למען בטחון מדינת ישראל ואזרחיה.

בהמשך התייחס לפיד לרעיון שמוביל ראש הממשלה להפיכת מתחם שער שכם לאזור סטרילי ואמר כי מדובר ברעיון לא ישים: "אני קורא מפה, משער שכם, לראש הממשלה לסגת מהרעיון המשונה של להפוך את האזור הזה לאזור סטרילי. זה גם בלתי אפשרי ברמה המבצעית, יש שבעה שערים לעיר העתיקה וזה 35,000 איש שגרים בקילומטר אחד רבוע. רק אחרי התפילה בהר הבית יורדים הנה 180,000 איש כל פעם. אין שום דרך להפוך את זה לאזור סטרילי".

לפיד הוסיף כי "גם ברמה הערכית, העיר העתיקה, בירת הנצח של ישראל, לא תהפוך לא לבסיס צבאי ולא למחסום בטול כרם. זו בירתנו, אנחנו גאים בה ואנשים יוכלו להסתובב פה חופשי וללא מורא. הצבא, מג"ב והמשטרה ימשיכו לעשות את עבודתם כמו שהם יודעים לעשות, על הדרך הטובה ביותר".

דוד מלכא, אביה של הנרצחת הדס מלכא ז"ל (צילום: רועי עידן, ynet)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שני פולטיקאים כאילו מתווכחים על רעיון תאורטי-כדי לגרוף
קולות של הציבור | 20-06-2017 1:55
חושבים שהציבור כזה מטומטם? אולי הוא באמת מטומטם.