חדשות

עיתונאי בכיר נוסף פוטר מ'ישראל היום'

שבוע לאחר פיטוריו של העיתונאי דן מרגלית מהעיתון הודיע העורך הטרי בועז ביסמוט כי החליט לפטר גם את העיתונאי הבכיר מרדכי (מוטי) גילת, הכותב בעיתון כבר קרוב לעשר שנים

((צילום מסך/יוטיוב))

שבוע לאחר פיטוריו של העיתונאי דן מרגלית מהעיתון 'ישראל היום', היום (שלישי) הודיע העורך הטרי בועז ביסמוט כי החליט לפטר גם את העיתונאי הבכיר מרדכי (מוטי) גילת, הכותב בעיתון כבר קרוב לעשר שנים.

על פי הדיווח של כתב חדשות 2, יאיר שרקי, למקורביו אמר גילת כי מדובר ב"חיסול של העיתונות החוקרת והנושכת", וזה כחלק מהקו בו נוקט ביסמוט, שהחליף בתפקיד את עמוס רגב לפני מספר חודשים.

ראוי לציין כי בעיתון נימקו את פיטוריו של גילת בהתייעלות כלכלית, אך גילת עצמו סיפר כי הציע להפחית קרוב ל- 60% משכרו, הצעה אשר נדחתה על ידי ביסמוט.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

4 תגובות
3
יאיר
13.06.17

משבוע שעבר אינני לוקח את העיתון!!

הצטרפו אלינו