שינוי כיוון? אחינעם ניני במסר לתושבי השומרון - סרוגים

שינוי כיוון? אחינעם ניני במסר לתושבי השומרון

הזמרת אחינעם ניני, פרסמה באתר 'הארץ' מאמר בו הבהירה כי בניגוד למה שחושבים עליה היא אינה מאמינה בלהחרים אנשים ולכן גם אין לה בעיה להגיע לשומרון

author-image
שינוי כיוון? אחינעם ניני במסר לתושבי השומרון
  (צילום: יוסי זמיר/פלאש90)

הזמרת אחינעם ניני, המזוהה עם השמאל הקיצוני, פרסמה באתר 'הארץ' מאמר משותף עם המוזיקאי והגיטריסט שלה גיל דור, בו הבהירו הנשיים כי בניגוד למה שחושבים עליהם הם אינם מאמינים בלהחרים אנשים ולכן גם אין להם בעיה להגיע לשומרון.

"כעיקרון, מחאה היא נגד רעיון בעוד שחרם נועד לפגוע בפרנסתו של אדם או קולקטיב כאמצעי ענישה. במקרים חמורים ובקונוטציה דתית היסטורית, חרם הוא קריאה פומבית להוצאה מחוץ לגדר הגנת החברה, ופירושו המעשי הוא בעצם התרת דם", כתבו השניים.

השניים אף הפתיעו כשהבהירו כי הם "מתנגדים לתנועת ה-BDS ולכל הטפה פומבית לחרם, יהיו מניעיו אשר יהיו".

ניני ודור ביקשו להבהיר כיצד עמדתם מתכתבת עם החלטתם שלא להופיע בשטחים עד להסדרת מעמדם?", והסבירו: "אנחנו לא מחרימים אף מתנחל ואיננו בודקים מי ייצר את המוצרים שאותם אנו קונים או שוקלים לקנות. אין בכוונתנו לפגוע בפרנסתו של איש. את המחאה שלנו על מדיניות כל הממשלות, שזרו ועדיין זורות חול בעיני אזרחים תמימים, ואחר כך מביאות עליהם טרגדיה של פינוי כפוי, אנו עושים באמצעות קיפוח פרנסתנו שלנו בלבד. אנו עושים זאת על מנת לסייע כמיטב יכולתנו להסיר את מסך העשן של ה״נורמליות״ לכאורה, של חיים בשטחים שהינם במחלוקת עם אנשים שתחת כיבוש".

בסוף המאמר הדגישו השניים כי "הופענו בעבר ונשמח להופיע שוב ברמת הגולן, גם אם ביום מן הימים תעלה מחדש שאלת הריבונות עליה בהקשר של הסכמי שלום עתידיים. כשתעלה השאלה לדיון פוליטי מחודש נצביע בהתאם לעמדותינו. אבל כאזרחים במדינת ישראל הדמוקרטית, אנו מודעים לכך שמעמדם הוחלט בחוק ולא נתעלם ממנו. כך גם בכל חלקי ירושלים".

"יחד עם זאת אנו מודעים לכך שלא כל הופעה חייבת להיות בידור בלבד. לכן, נשמח לבוא לכל מקום ביהודה ושומרון לשיחה כנה ומעמיקה עם התושבים על עתיד המדינה, שם נוכל לדבר, לשיר כמובן ואפילו להתפלל לעתיד טוב וצודק יותר, לנו ולשכנינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
במסר מפתיע לאחינועם
יוסי | 13-06-2017 18:55
גם אני נגד להחרים אנשים ולכן אני קורא לכולם להחרים אותך. בעיני את לא נחשבת כבן אדם.
2
מי רוצה לשמוע אותך יא פאקינג בוגדת
אינני אני | 13-06-2017 19:10
פתאום כשהיא רואה שהאנטישמים, אלה שחשבה שהם חברים שלה, מתנהגים כלפיה כמו שמתנהגים אל מול אברהם מההתנחלות היא משנה עורה. לכי לעזאזל יא בוגדת זבל מי רוצה לשמוע את הקול פח אשפה שלך
3
קוראים לזה חיפוש קהל לצרכי פרנסה
מאן דאמר | 14-06-2017 0:46
4
תודה אבל לא תודה
נאוה | 14-06-2017 7:17
נוותר על הופעותייך. חפשי קהל בראשות אולי הם יבואו להופעות שלך