אחרי החקירה: דרעי בהנחיה לחברי הכנסת של ש"ס - סרוגים

אחרי החקירה: דרעי בהנחיה לחברי הכנסת של ש"ס

יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי, הגיע לישיבת הסיעה מיד לאחר 6 שעות בהן נחקר במשרדי להב 433 והתייחס לחקירה המתנהלת נגדו בשבועות האחרונים. במהלך הישיבה הנחה דרעי את חברי מפלגתו לא לתקוף את החוקרים

אחרי החקירה: דרעי בהנחיה לחברי הכנסת של ש"ס
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי, הגיע לישיבת הסיעה מיד לאחר 6 שעות בהן נחקר במשרדי להב 433 והתייחס לחקירה המתנהלת נגדו בשבועות האחרונים. במהלך הישיבה הנחה דרעי את חברי מפלגתו לא לתקוף את החוקרים.

"אני מודה לכולם על העידוד והתמיכה האדירה ומחממת הלב", אמר דרעי בפתח דבריו. "קיבלתי אלפי הודעות עידוד, תמסרו לכל הנציגים את תודתי על כך".

"רעייתי ואני מרגישים טוב" הוסיף השר לחברי הכנסת וביקש מהם "להמשיך ולנהוג באיפוק ולתת לגורמי אכיפת החוק לעשות את עבודתם".

לדבריו, הוא סומך על גורמי האכיפה ומבקש שלא לתקוף אותם בכלי התקשורת: "הם עושים את עבודתם ואנחנו משתפים פעולה ומכבדים את החקירה״

דרעי סיים את דבריו ואמר: "שוב אני מודה לבורא עולם על הכל. נמשיך בעבודה ובעשייה הברוכה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דרעי - האיש של הספרדים בכנסת!
משה כהן | 26-06-2017 19:37
בתכל'ס חברה, אין כמו דרעי! הוא זה שהצליח לשנות את פני החברה הישראלית עם כל השנויים ומענקי איזון שנתן לרשויות העירוניות שהיו בקריסה ב-95, והוא זה שעם כל מה שכ"כ שונאים אותו וכמעט שלא נותנים לו לוז, מצליח לעשות הסטוריה, ולחזור בסערה מהכלא אל משרד הפנים, ומשם לכל ההטבות שהוא נתן לציבור כולו, ולשכבות החלשות בפרט. כמה שמדברים עליו הוא שותק, כי הוא לא מתעזק בכל השטויות האלו שמענינות היום את רוב הצבור הישראל, הוא מתעסק במעשים, ובזה הוא אחלה!!!!!!!!!!!!