ח"כ אבי דיכטר ב"איחוד הצלה": "הפריסה הארצית של 3500 מתנדבי הארגון, חיונית לאזרחי ישראל" - סרוגים

ח"כ אבי דיכטר ב"איחוד הצלה": "הפריסה הארצית של 3500 מתנדבי הארגון, חיונית לאזרחי ישראל"

הדברים נאמרו במהלך סיור התרשמות מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ שנערכה במטה הארצי של הארגון בירושלים *נשיא איחוד הצלה אלי ביר הוביל את הביקור, במהלכו הוצג לחבר הכנסת דיכטר מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה

ח"כ אבי דיכטר ב"איחוד הצלה": "הפריסה הארצית של 3500 מתנדבי הארגון, חיונית לאזרחי ישראל"
  צילום: יח"צ איחוד הצלה

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) סייר במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. חבר הכנסת הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת ובוועדה אשר בראשותו.

נשיא איחוד הצלה אלי ביר הוביל את הביקור יחד עם מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, מנכ"ל עמותת ישראלייף אלי פולק ואחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט. במהלכו הוצג לחבר הכנסת דיכטר מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,500 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן קיבל חבר הכנסת סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר בתום ביקורו באיחוד הצלה: "מבחינתי מתנדבי "איחוד הצלה" פשוט ענקיים במעשה שלהם, בפריסה הארצית ובעיקר בלב שלהם. זהו לב שמציל חיים, ולב כזה הוא תמיד לב ענק ופועם. אני מאחל לאיחוד הצלה שימשיכו לגדול ולצמוח"

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר אמר "אני מודה ליו"ר הועדה ח"כ דיכטר על שהקדיש מזמנו לבוא ולהכיר את הפעילות הענפה של איחוד הצלה בכל רחבי הארץ ואת מגוון הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון בכדי לדאוג לכך שבכל מקרה חירום שמתרחש יהיה בזמן הקצר ביותר מישהו שיוכל לתת מענה רפואי ראשוני עד לבוא האמבולנס". עוד הוסיף ביר "אני בטוח כי ח"כ דיכטר אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בממשלה ובכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור "שמחתי להציג לכבוד חבר הכנסת את כלל הפעילות של 3,500 מתנדבי איחוד הצלה בכל רחבי הארץ וכן את הפרויקטים הנוספים אותם אנו יוזמים כדוגמת מיזם 'תן כבוד' בשיתוף עמותת ישראלייף, משפחה בטוחה ועוד מיזמים אשר כולם נועדו למטרה לשמה אנו קיימים והיא הצלת חיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו