מבוכה בקריית שמונה: "זה טמטום, בטעות רשמו לכבוד מירי רגב"

מבוכה בקריית שמונה: "זה טמטום, בטעות רשמו לכבוד מירי רגב"

לאחר הדיווח כי בחודש הבא יתקיים טורניר טניס בקריית שמונה לכבודה של מירי רגב, היום מתנערים בעיר הצפונית מהפרסום ואומרים כי מדובר בטעות דפוס וכי הטורניר הוא במעמד השרה ולא לכבודה

"זה טמטום, בטעות רשמו לכבוד מירי רגב"
  (צילום: Ohad Zwigenberg/POOl)

לאחר הדיווח באתר ynet, כי בחודש הבא יתקיים טורניר טניס בקריית שמונה לכבודה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, היום (חמישי) מתנערים בעיר הצפונית מהפרסום ואומרים כי מדובר בטעות דפוס וכי הטורניר הוא במעמד השרה ולא לכבודה.

גורמים בעירייה הבהירו: "מדובר בטורניר בינלאומי שמתקיים בק"ש בכל שנה, השרה צריכה לבוא. לא ניסחו את זה נכון וזה לא אנחנו. זה טמטום, היה צריך להיות רשום במעמד וטעו וכתבו לכבוד השרה מירי רגב. מה זה לכבוד השרה? לא עושים את זה בשבילה. ניסחו את זה גרוע ובלי קשר היא בכלל לא באה".

הטורניר יתקיים במרכז הטניס בק"ש בתחילת החודש הבא, והוא מסוג פיוצ'ר (סך פרסים בגובה 15 אלף דולר). מלבד מספר שחקנים ישראלים, כולל שחקן נבחרת הדייויס, עידן לשם (288), ישתתפו יריבים מארה"ב, צרפת, ספרד, צ'כיה, שווייץ ומדינות נוספות.

היוזמה לעריכת הטורניר היא של מנהל התחרות, שאול זוהר, שהחליט יחד עם עיריית קריית שמונה להקדיש את האירוע לרגב במרכז בו גדל דודי סלע.

בניגוד לדברים שנאמרו על ידי העירייה אתמול אמר זוהר דברים שונים לחלוטין: "החלטנו לכבד את השרה בזכות התרומה הרבה שלה לספורט בישראל, לפריפריה בפרט ובעיקר לקריית שמונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מגיע לאשה הזו הרבה מאוד כבוד ועוד יקראו על שמה רחובות ו
זלמה | 25-05-2017 17:53
2
אתם באמת מטומטמים
יואב | 25-05-2017 18:39
לכבוד השרה שעסוקה רק בעצמה ומפזרת הסתה בכל מקום לא ירחק היום והיא תעמוד למשפט