חזן מתגרה בנתניהו: "התעצבן שלא הוזמן" - סרוגים

חזן מתגרה בנתניהו: "התעצבן שלא הוזמן"

חבר הכנסת שעורר סערה בארץ ובעולם בעקבות הסלפי ש"כפה" על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, לא מתרגש מהביקורות נגדו ואומר כי "טראמפ דווקא אהב את זה"

חזן מתגרה בנתניהו: "התעצבן שלא הוזמן"

(צילום: מתוך שידורי התאגיד; תמונה ראשית: ח"כ אורן חזן))

הביקור, הסלפי והסערה.

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) שעורר מוקדם יותר היום (שני) סערה בארץ ובעולם בעקבות הסלפי ש"כפה" על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, לא מתרגש מהביקורות נגדו ואומר כי "טראמפ דווקא אהב את זה".

חזן הוסיף גם כי בשל טבעו של הנשיא האמריקני זה התקבל ברוח טובה מצדו. "פרוטוקולים זה יפה, אבל אפשר לחרוג מהם", טען חבר הכנסת, "הצגתי את עצמי ואמרתי לו 'שלום' יפה. אמרתי לו שקוראים לי 'טראמפ הישראלי' והוא ממש אהב את זה. הוא אפילו אמר 'הלוואי שיהיו עוד כמונו'".

בראיון לערוץ 10 סיפר חזן כי טראמפ אף המתין לו, בשל תקלה טכנית שהייתה במכשיר הטלפון הסלולרי שלו. "הוא הפתיע אותי עם הסבלנות שלו", אמר.

על התיעוד מהאירוע בו נראה ראש הממשלה כשהוא מנסה להניא את חזן מלצלם, אמר חזן  "נראה לי שנתניהו כועס שלא הזמנתי אותו להצטלם".

"הציבור אהב את זה", הוסיף חזן. "אנשים ברחוב אמרו לי שהם הרגישו שהם מצטלמים עם נשיא ארצות הברית", אמר. לבסוף הוא גם הדף את הטענות ולפיהן בשל העובדה שהוא אינו שר, הוא לא הוזמן. "אני הוזמנתי, קיבלתי טלפון אישית מלשכת ראש הממשלה", טען.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מצא מין את מינו
h | 23-05-2017 10:05