איילת שקד: "לא ישימו לנו מסקנטייפ על הפה"

איילת שקד: "לא ישימו לנו מסקנטייפ על הפה"

שרת המשפטים מתייחסת לנושאים שעל סדר היום תוך שהיא עוקצת את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שצפוי לנחות בארץ ביום שני הקרוב. על מפת ביקוריו: "מקווה שמדובר בבורות"

author-image
"לא ישימו לנו מסקנטייפ על הפה"

שרת המשפטים, איילת שקד (הבית היהודי) התארחה הבוקר (שישי) ב'בית קריניצי' ברמת גן באירוע שישי תרבות, והתייחסה לנושאים שעל סדר היום תוך שהיא עוקצת את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שצפוי לנחות בארץ ביום שני הקרוב.

שקד התייחסה להתבטאויותיו האחרונות של טראמפ לפיהן בכוונתו להניע את תהליך השלום במזרח התיכון מחדש ואמרה: "לא נבחרנו כדי לחמם כיסא אלא כדי לממש מדיניות ברורה, לדאוג שלא תוקם מדינה פלסטינית ולדאוג להעביר את השגרירות למשל".

על העימות הפומבי בין יו"ר מפלגתה, השר נפתלי בנט לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אודות העברת השגרירות אמרה שקד כי "אם רה"מ אמר שפעל לשם העברת השגרירות אני בהחלט מאמינה לו".

על ביקורו הצפוי של טראמפ אמרה שקד: "לא הייתי רוצה שהביקור של טראמפ יסתיים בהצהרות בומבסטיות אלא שיהיה ביקור נימוסין חיובי, שמטרתו איחוד בין שלוש הדתות וביקור שמעמיק את הקשר בין המדינות". שקד הוסיפה כי "לא חושבת שיש כרגע תכנית מגובשת לממשל האמריקאי".

על הגמגום של טראמפ בנושא העברת השגרירות לירושלים אמרה: "הנשיא הוא נשיא שעד כה עמד בהבטחותיו לבוחריו. הבטיח לבטל את תכנית אובמה קר ואת המיסוי ומיד פעל. נושא השגרירות זו הבטחה שהוא נתן לבייס הפוליטי שלו שם, לא עבורינו. זה מה שבסיס בוחריו ציפה ממנו לשמוע ואני רוצה להאמין שהוא יממש את ההבטחה שנתן לבוחריו".

"הנשיא הזה שונה ולא מהמילייה הוושינגטונית הקלאסית, הוא בא מבחוץ עם ראש פתוח ואהבה גדולה לישראל וחיבור אנשיו לימין הישראלי".

 

בעימות בין נפתלי בנט לראש הממשלה, מציבה עצמה שקד באופן חד משמעי בצד של ראש מפלגתה: "נבחרנו כדי להביע עמדות ברורות וכשצריך נביע אותן. לא ישימו לנו מסקנטייפ על הפה".

"לא כל הבעת עמדה היא ניגוח ולא נכון להפוך דברים לאישיים, זה עניינים אידיאולוגיים וזה תפקידנו", אמרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אנחנו הימניים הפסקנו לתמוך בטראמפ
קובי | 19-05-2017 15:44
חברה ימניים בבקשה לצנן את ההתלהבות מטראמפ ולהתחיל להתעלם מימנו, האיש לא יציב ועסוק ברומן עם מדינות ערב, אנחנו לא טיפשים ולא פריירים.
2
הבית היהודי יעלה ויצליח
| 19-05-2017 17:41
טראמפ איש חכם.
3
כך מדווח בן כספית ב'מעריב' - הקרב הבא: מינוי מיכל עבאדי
....... | 20-05-2017 21:48
כך מדווח בן כספית ב'מעריב' - הקרב הבא: מינוי מיכל עבאדי לנציבת שירות המדינה. בפגישה של רה"מ והשר ליצמן ביום רביעי, שלף ליצמן מכתב התפטרות חתום. עבאדי היא דמות שנויה במחלוקת. גם סביבת כחלון מתעבת אותה. ע"כ. אתם שומעים, על מי שתהיה נציבת שירות המדינה ליצמן מתפטר, אבל על השבת קודש, הכותל המערבי, וכו' על כל כך הרבה עניינים החשובים לציבור החרדי, לא תמצאו אותו נכנס לנתניהו עם מכתב התפטרות חתום. לאן הגענו? מחללים את השבת וליצמן יושן בשקט, הממשלה הזו עוברת כל כך הרבה איסורי תורה וזה לא מזיז לו, אבל אם חלילה ימנו מישהי שהוא חושש שהיא תמנע ממנו פוילע שטיק במשרדו ולא יוכל לדחוף מן הצד לחברים קרובים על כך הוא מתפטר? איני מכיר את אותה מיכל עבאדי ואין לי מניות אצלה ולא אצל אחר שיתפוס תפקיד זה, אבל הייתי מאוד מאוד מאוד רוצה שהיא תמונה רק בשביל לראות את ליצמן המחלל שם שמים מתפטר על רקע כזה.
4
אולי לנו מההופעה הזנותית של האישה הזו
מתי תבינו האישה הזו לא בית יהודי | 21-05-2017 6:29
לא סתם הופעה, מכנסיים צמודות צמודות, אדומות אדומות, מה שבחרתם זה מה שקיבלתם, אדום זה שמאל, להוציא לכם את העיניים, וזה עוד לא הכל, הופעה זנותית מאין כמותה, גועל נפש של אישה, אישה מופקרת מייצגת את הבית היהודי, מצפצפת על כל בוחרה, עכשו עשתה שישי תרבו ביום שישי, איזה יופיע, היא ובנט שני שמלנים בתחפושת ימנית המחללים שבת, אלה מייצגי הבית היהודי, אוי לנו איזה בושות, עדיף ללכת למפלגה חילונית ולא להצביע לבית היהודי מפלגה דתית שמנהגה משקרים אפילו לעצמם ושמים בראשם אנשים עם הופעה זנותית שכזו אוי לנו מהזנות ללא טיפת צניעות לעיני כל, רבנים מכל הגוונים ראו איך אתם מיוצגים!!!
כבוד הרב חיים דרוקמן מעניין מה היה אומר שהיה רואה
את הבזיון הזה, מי מייצגת את הרב | 21-05-2017 10:17
ורבני הציונות הדתית כולם כאחד, כבוד הרב דרוקמן נתן הרי חסות לבנט, בנט ושקד זה היינו הך, גועל נפש, הבית היהודי יותר גרועים מימי חורבן בית שני, אלה הם השליחים שלו, כאילו אין נשים וגברים ראויים ממה שאנו רואים, תמונות לא משקרות.
5
טראמפ רשע מכר נשק לסעודים שמחר עלולים להשתמש בזה נגדינו
י | 22-05-2017 9:56