הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הרב שלמה עמאר, קיבל אמש (שלישי) תואר דר' לשם כבוד מאוניברסיטת בר אילן, כך דווח באתר החרדי 'כיכר השבת'.
בהחלטה להעניק לרב עמאר את התואר נכתב, בין היתר, כי "ספריו מגלים חריפות עצומה, חדשנות ובקיאות נדירה, הן בתנ"ך ובמרחבי התורה שבעל פה. והן בהלכה ובאגדה".
עוד נכתב בהחלט כי "כנשיא בית הדין הגדול חתר תמיד בפסיקותיו הערכיות לתוצאה הלכתית צודקת והומאנית".
תגובות
מתוחכם משהו.. אתם מבינים..? מתוך מה שהגאון הרב עמר מוצג, כאילו מובלט היכן כל שאר התלמידי חכמים.. זה מטיל דופי (במרומז, לא בגלוי כמובן). מה ? יש דיין שלא חותר בפסיקותיו להלכה צודקת ??