אתר התנ"ך של מכללת הרצוג ממשיך לקטוף פרסים - סרוגים

אתר התנ"ך של מכללת הרצוג ממשיך לקטוף פרסים

בסוף השבוע האחרון התקיים כנס המידע הארצי של חברת טלדן, בכנס הוענק פרס פינקלר למידע, לאנשי 'אתר התנ"ך' מבית מכללת הרצוג. הפרס הוענק עבור הישג בולט בתחום המידע. כשמטרתו - לעודד ולהביע הערכה מיוחדת לחשיבה מקורית חדשנית בתחום המידע. זכייה זו מגיעה לאחר הזכייה בפרס שקיבל 'אתר התנ"ך' עם עלייתו לאוויר לפני כשנתיים

אתר התנ"ך של מכללת הרצוג ממשיך לקטוף פרסים

בסוף השבוע האחרון התקיים כנס המידע הארצי של חברת טלדן, בכנס הוענק פרס פינקלר למידע, לאנשי 'אתר התנ"ך' מבית מכללת הרצוג.

הפרס הוענק עבור הישג בולט בתחום המידע. כשמטרתו – לעודד ולהביע הערכה מיוחדת לחשיבה מקורית חדשנית בתחום המידע. זכייה זו מגיעה לאחר הזכייה בפרס  שקיבל 'אתר התנ"ך' עם עלייתו לאוויר לפני כשנתיים.

מאז נוספו פיתוחים וכלים ייחודיים, שפותחו להעצמת חווית הלמידה "אנחנו גאים להמשיך ולפתח את הכלי המיוחד  ללימוד תנ"ך שמאפשר ללומד להפגש ו"להרוויח" את הטקסט המקראי בצורה המיטבית." אומרת יונית סדן, מנהלת האתר " לקחנו את הטקסט המקראי שהוא מאגר מידע כשלעצמו, וקטלגנו אותו לפי נושאים בעברית המודרנית, באופן שמקל על הלומד את הבנת הטקסט, לימודו והסקת מסקנות מהירה ומעמיקה, כך שהגולש מקבל תמונה רחבה על הטקסט הנלמד.

הרב ד"ר שוקי רייס, סגן ראש המכללה וראש החוג לתנ"ך במכללה הסביר על החידושים הנוספים באתר: "אחד החידושים הטכנולוגיים שהוספנו הוא המפות המקראיות. במפה המקראית ניתן למצוא כל מקום שנזכר במקרא, עם הסבר קצר עליו, באילו תקופות נזכר ועוד. המפה מבוססת על מפת גוגל בתוספת שכבה של מקומות מקראיים. הגולש יכול לעבור לתצוגת "מפה עכשווית" וכך להשוות את המקומות המקראיים מול המקומות היום.

מדובר ברובד נוסף בלימוד שמחיה אותו באופן יוצא דופן ומאפשר ללומד "לבקר" בארם נהריים, בשושן הבירה ובבל ובעצם בכל מקום שנזכר במקרא." ומסכם: "אנחנו ממשיכים כל הזמן לפתח את האתר בכדי להגיע למטרה-  שכל אחד שמעוניין ללמוד תנ"ך ברשת יוכל לעשות זאת באמצעות הכלים הטכנולוגיים והפדגוגיים החדשניים שפיתחנו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו