לאה גולדין מצטרפת למגישה ברדיו 103FM - סרוגים

לאה גולדין מצטרפת למגישה ברדיו 103FM

אחרי ההתקפה על נתניהו בישיבת הועדה לביקורת המדינה, לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד שנפל במבצע צוק איתן, מצטרפת לצוות המגישים של רצועת הבוקר ברדיו 103FM. תגיש בימי ראשון את תוכנית הבוקר לצדם של דרור רפאל וספי עובדיה.

author-image
לאה גולדין מצטרפת למגישה ברדיו 103FM
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

אחרי ההתקפה על נתניהו בישיבת הועדה לביקורת המדינה, לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד שנפל במבצע צוק איתן, מצטרפת לצוות המגישים של רצועת הבוקר ברדיו 103FM. היא תגיש בימי ראשון את תוכנית הבוקר לצדם של דרור רפאל וספי עובדיה.

ברדיו אומרים כי שיתוף הפעולה עם גולדין נולד ביום הזיכרון האחרון, לאחר שהשתתפה במשדר זיכרון מיוחד שהגישו נסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה.

לאה גולדין מתפרצת על ראש הממשלה נתניהו


(צילום: ערוץ הכנסת)

משפחת גולדין נחשפה לציבור לאחר שבנם הדר נשבה על ידי ארגון חמאס במהלך הקרב ברפיח, במבצע צוק איתן. יום לאחר התקרית הוכרז הדר כחלל צה"ל, אך גופתו מעולם לא הושבה לישראל. מאז הטרגדיה שפקדה אותם, משפחת גולדין מקדישה חלק גדול מזמנה בהנצחתו של בנם הדר ז"ל, וכן פועלת למען השבת גופתו של בנה, והבאתו לקבורה בישראל.

ביום הזכרון לשואה ולגבורה, יצאו בני הזוג גולדין למצעד החיים, שם קראו מכתב שכתב הדר במסע שלו למחנות ההשמדה בפולין.

לאה גולדין מסרה: ״אני מודה לראשי רדיו 103FM, על מתן ההזדמנות להשתלב בתכנית הבוקר של התחנה. במסע  שמשפחתי ואני עוברים מאז נפילת הדר בידי החמאס בעזה, הבנו עד כמה לתקשורת יש חשיבות מכרעת בקביעת סדר היום הישראלי, ובהחלט ניתן להשתמש בכוחה למטרות חשובות וראויות״.

אור צלקובניק מנכ"ל 103FM אמר כי "לאה גולדין היא קול חשוב ואצילי בחברה הישראלית. משדר מרגש ומיוחד שערכנו עמה ביום הזיכרון, הוליד את המשך שיתוף הפעולה עם הרדיו. אנו גאים על הצטרפותה למגוון הקולות שרדיו 103FM בוחר לשדר למאזיניו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הכל הצגה
| 14-05-2017 13:17
עכשיו אתה מבין שכל מה שהיה איתה בכנסת באותו יום היה הצגה אחת גדולה. ואולי קצת קשה להגיד אבל נראה שהיא רוכבת ומנצלת את חטיפת בנה לצורך פירסום ואינטרסים אישיים שמאלנים בלבד. חבל שכך...
2
סתם עוד שמאלנית
| 14-05-2017 17:03
3
אחרי ההתקפה על נתניהו בישיבת הועדה לביקורת המדינה, לאה
מבחן קבלה | 14-05-2017 18:10
אחרי ההתקפה על נתניהו בישיבת הועדה לביקורת המדינה, לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד שנפל במבצע צוק איתן, מצטרפת לצוות המגישים של רצועת הבוקר ברדיו כל מילה מיותרת