אתמול, במוצאי שבת, היה אירוע מתועב בירושלים - סרוגים

אתמול, במוצאי שבת, היה אירוע מתועב בירושלים

בפתח ישיבת הממשלה, התייחס נתניהו לשריפת בובות חיילי צה"ל במדורת ל"ג בעומר של הפלג הקיצוני במאה שערים. "מבקש גם מן המשטרה למצוא את האחראים לו"

אתמול, במוצאי שבת, היה אירוע מתועב בירושלים
  (צילום: נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

ל"ג בעומר בסרוגים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית, גם לאירוע המכוער בשכונת מאה שערים, בה שרפו חרדים בובות של חיילי צה"ל, במדורת ל"ג בעומר.

"אתמול, במוצאי שבת, היה אירוע מתועב בירושלים. פלג קיצוני, שולי אמנם, של החברה החרדית, פלג שמזוהה עם נטורי קרתא, שרף בובות של חיילי צה"ל עם מדים של חיילי צה"ל, עם דגלי ישראל, במטרה לפגוע בחיילים חרדים. הצעד הזה הוא מתועב.", אמר נתניהו.

"חיילי צה"ל שומרים על כולם, כולל על החרדים, כולל על האנשים הללו. אני מצפה, מבקש ודורש מכל מנהיגי הציבור להוקיע את המעשה המתועב הזה, ואני מבקש גם מן המשטרה למצוא את האחראים לו".

אנחנו בעיצומה של מתקפת סייבר עולמית

ראש הממשלה התייחס גם למתקפת הסייבר העולמית, שנכון לעכשיו לא מאיימת על ישראל. "אנחנו בעיצומה של מתקפת סייבר עולמית", אמר נתניהו, "קרוב למאה מדינות נפגעו. עד לרגע זה בישראל לא היו שום פגיעות בתשתיות הקריטיות שלנו. הפגיעות האחרות מינוריות, אבל זה עד לרגע זה, וכל דבר יכול להשתנות. אנחנו הקמנו לפני כמה שנים את המערכת להגנה נגד מתקפות סייבר. הקמנו גם את הרשות להגנת סייבר מתוך ראיית הנולד, מתוך הבנה שיש כאן איום חדש שהוא עוד לפנינו, ואני יכול לבקש רק דבר אחד מאזרחי ישראל ומן החברות בישראל – להישמע להנחיות של הרשות להגנת הסייבר.

עוד יהיו הרבה התפתחויות ונצטרך להשקיע עוד משאבים כדי להבטיח שמדינת ישראל, גם בצד הביטחוני שלה, ובמיוחד בצד האזרחי שלה, יהיו לה את ההגנות הדרושות נגד הסוג החדש הזה של מתקפות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הרבי
נועם | 11-12-2020 11:39
הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים
2
סוריה
נועם | 16-12-2020 10:46
סוריה חוזרת ליהודים
3
סוריה
נועם | 05-05-2021 17:45
סוריה חוזרת לדרוזים