רשת חנויות קרוקס אנד מור תעבור מיתוג מחדש ותיקרא WeShoes - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווקי

רשת חנויות קרוקס אנד מור תעבור מיתוג מחדש ותיקרא WeShoes

היבואנית הבלעדית והמפיצה של מותג קרוקס בארץ, מרחיבה את פעילותה והופכת את רשת חנויות Crocs&More לרשת חנויות WeShoes

רשת חנויות קרוקס אנד מור תעבור מיתוג מחדש ותיקרא WeShoes

לצד מספר מצומצם של חנויות שישארו תחת המותג הוותיק Crocs&More. חברת 'קולנוע חדש' בבעלות עמוס הורוביץ, היא הזכיינית הבלעדית והמפיצה של מותג ההנעלה האמריקאי, קרוקס ומפעילת רשת החנויות הארצית .Crocs&More

בחודשים האחרונים, החלה החברה במיתוג מחדש של חנויות הרשת ברחבי הארץ שיפעלו מעתה תחת המותג WeShoes. במהלך חודשים אלה, גובש תמהיל המוצרים שיופיע על המדפים בחנויות הרשת. תהליך המיתוג כלל שדרוג הנראות בסניפי הרשת וכן קמפיין פרסומי נרחב באונליין ואופליין.

רשת WeShoes המונה 64 סניפים בפריסה ארצית, מתכוונת להציע מותגי נעליים לנשים, גברים וילדים, ברמת מחירים נוחים לכל כיס ובלי להתפשר על איכות ונוחות. ברשת החדשה יימכר מגוון רחב של מותגי נעליים שהחברה מייבאת כיום, אך גם מותגים בינלאומיים נוספים שהציבור הישראלי אוהב.

המותג הבולט של החברה מלבד קרוקס (CROCS) הוא המותג האוסטרלי בלנסטון (BLUNDSTONE) שהפך למוצר לוהט בשוק ההנעלה הישראלי. בנוסף, החברה היא יבואנית בלעדית  של שול (Scholl) סטונפליי (Stonefly), מוזס (Moses), דזיגואל ( DESIGUAl) ומותגים מובילים מהעולם. כמו כן, יצרנית של המותגים: סוונטי ניין (Seventy nine), קנדי (Candy).

המותג קרוקס ימשיך לקבל בולטות גם תחת קורת הגג החדשה.

לדברי זוהר בנזינו מנהלת השיווק של רשת Weshoes: "מותגי ההנעלה שתחת קורת הגג של רשת WeShoes מספקים נוחות, אופנה ושיק, כיף וחדשנות עיצובית.

תמהיל המוצרים וחווית הקניה מאפשרים לנו להעניק ללקוח הישראלי מענה אופנתי מגוון המותאם לאקלים המקומי וליהנות מההנעלה הטרנדית והעכשווית, מרחבי העולם, באיכות גבוהה ומוקפדת, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
Weshoes שירות מחפיר
כף רגלי לא תדרוך | 15-01-2018 19:50
שיתחילו משירות לקוחות חדש לאתר האינטרנט Weshoes, ולא יטעו לקוחות שוב ושוב, יגבו מהם אחרי בירורים קדחתניים תשלום, ואחרי יום יודיעו כי הנעליים בכלל לא נמצאות.
2
Inuoho
אינה | 06-05-2018 14:44
אתם מחזיקים זנדלים inuovo?