חדשות

מחו על סגירת הר הבית ליהודים ביום השואה ונעצרו

שני צעירים שתלו שלט על שער הכניסה להר הבית, במחאה על סגירתו ליהודים ביום השואה, נעצרו על ידי בלשי משטרה. צפו

מחו על סגירת הר הבית ליהודים ביום השואה ונעצרו
צילום: השלט שגרם למעצר (צילום: חוזרים להר)

פעילי תנועת 'חוזרים להר' מחו על סגירת הר הבית ליהודים ביום השואה ונעצרו.

3 פעילי תנועת 'חוזרים להר' הגיעו לשער הכניסה להר הבית (שער המוגרבים), ותלו שלט במחאה על סגירת הר הבית ליהודים ביום השואה. בלשים ממשטרת מרחב דוד קפצו על הנערים ועצרו אותם באלימות וללא כל סימני זהות.

הר הבית נסגר היום בשל חג מוסלמי – לילת אלאסראא' ואלמעראג', יום עליית מוחמד לשמיים.

צפו ברגע המעצר

(צילום: חוזרים להר)

מתנועת 'חוזרים להר' נמסר כי: "עצוב שדווקא ביום השואה, יום בו זוכרים את רדיפת היהודים וסגירת הדלתות בפניהם, ממשלת ישראל סוגרת את המקום הקדוש ליהודים ואף עוצרת באלימות יהודים הבאים למחות על כך".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אורח
24.04.17

היו צריכים לתלות את זה בלוחות מודעות בכל רחבי הארץ לא רק בהר הבית